Średnia odległość przewozu ładunku wyniosła blisko 229 km. Najdłuższe średnie odległości zrealizowanych przewozów miały miejsce w przypadku podgrup: produkty rafinacji oraz w związku z niewielką pracą związaną z transportem w komunikacji krajowej w przypadku rud żelaza. Dla tych grup średnia odległość przekraczała 360 km. Średnio na najkrótszą odległość realizowane są przewozy węgla kamiennego, podgrupy pozostałe materiały budowlane oraz towarów mieszanych bez spożywczych.
Powiązane artykuły
Przewóz towarów niebezpiecznych: uprawnienia i badania okresowe wydłużone
W związku z trwającą epidemią COVID-19, mogącą utrudniać realizację części zobowiązań wynikających z Regulaminu międzynarodowego przewozu kolejami towarów niebezpiecznych (RID), opracowane zostały wielostronne umowy umożliwiające czasowe odstąpienie od stosowania niektórych przepisów RID. Przedłużona została ważność uprawnień doradców RID, ważności badań okresowych naczyń ciśnieniowych do przewozu gazów oraz badań okresowych/pośrednich cystern przenośnych i MEGC. Wielostronne umowy […]
Bydgoskie KZŁ przekażą szpitalowi pieniądze na walkę z koronawirusem
Kolejowe Zakłady Łączności w Bydgoszczy robią kolejny krok w stronę walki z koronawirusem. Tym razem zarząd postanowił przekazać na rzecz Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego w Bydgoszczy 2 tys. zł na zakup środków niezbędnych do ratowania zdrowia i życia pacjentów oraz zapewnienia bezpieczeństwa personelowi. KZŁ już wcześniej włączyły się w akcję wspierającą bydgoską placówkę. Spółka przekazała do […]
PKP PLK usprawniają podróże na linii Warszawa – Otwock
Nowe tory zwiększą sprawność ruchu kolejowego na modernizowanej linii z Warszawy do Otwocka. Obecnie kursowanie pociągów zapewnia bajpas na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Wawer. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe, kosztuje 422 mln zł. Pracę wsparły środki z unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Na linii Warszawa – Otwock, w obszarze rezerwatu Olsztynka […]