Średnia odległość przewozu ładunku wyniosła blisko 229 km. Najdłuższe średnie odległości zrealizowanych przewozów miały miejsce w przypadku podgrup: produkty rafinacji oraz w związku z niewielką pracą związaną z transportem w komunikacji krajowej w przypadku rud żelaza. Dla tych grup średnia odległość przekraczała 360 km. Średnio na najkrótszą odległość realizowane są przewozy węgla kamiennego, podgrupy pozostałe materiały budowlane oraz towarów mieszanych bez spożywczych.
Powiązane artykuły
PKP PLK modernizuje linię kolejową Poznań – Szczecin
Trwa modernizacja linii kolejowej Poznań – Szczecin. Na trasie pojawią się dostępniejsze perony i bezpieczne przejścia podziemne. Aktualnie układane są tory i montowana jest sieć trakcyjna. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach Krajowego Programu Kolejowego warta jest ok. 4 mld zł i współfinansowana z programu unijnego CEF „Łącząc Europę”. Modernizacja trasy […]
Zyskaj dofinansowanie na zmniejszenie emisji hałasu w wagonach towarowych
Centrum Unijnych Projektów Transportowych przyznaje dofinansowanie na zmniejszenie emisji hałasu w wagonach towarowych. Rozporządzenie ministra funduszy i polityki regionalnej z 23 stycznia 2020 r. ws. pomocy publicznej na realizację projektów w zakresie zmniejszenia emisji hałasu przez wagony towarowe opublikowane zostało w Dzienniku Ustaw RP w czwartek 6 lutego 2020 r. Zgodnie z projektem, zmniejszenie emisji hałasu […]
Zabytkowe tramwaje z Poznania, Warszawy i Wrocławia na Krakowskiej Linii Muzealnej
W jubileuszowym roku, w którym MPK w Krakowie świętuje 150-lecie komunikacji miejskiej, 23. sezon Krakowskiej Linii Muzealnej zapowiada się wyjątkowo. Po raz pierwszy na jej trasie pojawią się nie tylko zabytkowe tramwaje z Krakowa, ale również wagony z trzech innych miast: Poznania, Warszawy oraz – debiutującego w tej inicjatywie – Wrocławia. Szczególne znaczenie ma pojawienie […]