Średnia odległość przewozu ładunku wyniosła blisko 229 km. Najdłuższe średnie odległości zrealizowanych przewozów miały miejsce w przypadku podgrup: produkty rafinacji oraz w związku z niewielką pracą związaną z transportem w komunikacji krajowej w przypadku rud żelaza. Dla tych grup średnia odległość przekraczała 360 km. Średnio na najkrótszą odległość realizowane są przewozy węgla kamiennego, podgrupy pozostałe materiały budowlane oraz towarów mieszanych bez spożywczych.
Powiązane artykuły
Warszawa Zachodnia: Prace fundamentowe ruszyły miesiąc szybciej [ZDJĘCIA]
Kiedy start prac na segmencie 6? Aby geotechnicy mogli wejść z pracami na ten fragment najpierw musi zostać wyburzona obecna infrastruktura oraz niezbędne jest zlikwidowanie występujących kolizji ze starym przejściem podziemnym czy przyłączami technologiczno – sanitarnymi. 29 lipca rozpoczęła się rozbiórka peronów 1 i 2. Ruch pociągów SKM i WKD został przekierowany na inne stacje. […]
Stadler dostarczy tramwaje do Włoch
Spółki Stadler i Azienda Transporti Milanesi (ATM) podpisały umowę ramową na dostawę do 80 tramwajów TRAMLINK dla Mediolanu. Wartość zamówienia opiewa na 172,6 mln euro. W ramach pierwszej transzy ATM zamówił 30 pojazdów. Stadler po raz pierwszy dostarczy tramwaje do Włoch. Zamówienie na pojazdy ogłoszono w lipcu 2019 r. Umowa ramowa została zawarta na sześć […]
Pierwszy dzień strajku w Tramwajach Elbląskich. Pracownicy wystosowali apel do mieszkańców [LIST]
Co władza chce udowodnić? Komunikacja tramwajowa jest niepotrzebna? Wagony jeżdżą puste? Jeśli jadą dwa lub trzy w odstępie minutowym, to tak. Czy tak trudno przez dwadzieścia lat zrobić porządny rozkład jazdy dla 18 wagonów? Czy trzeba się posiłkować ekspertami za duże pieniądze, by wymyślili to za Was, drodzy pracownicy ZKM? Sugerowaliśmy nieraz swoją chęć i […]