Cele postawione przez najbliższe lata to dalszy rozwój kompleksowego systemu centralnego do diagnostyki i monitorowania pokładowych systemów IT, w tym rozszerzenie go o monitoring systemów SIP, uruchomienie systemów Wi-Fi pasażerskiego na całym taborze do 2030 roku. Ponadto uruchomienie systemów wzmacniania sygnału GSM we wszystkich składach zespolonych EZT oraz uruchomienie zespołów terenowych w zakładach spółki w celu zapewnienia szybkiego i skutecznego utrzymania systemów pokładowych (SIP, SRS, WiFi). Wszystko po to, by zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług.
Powiązane artykuły
OnTrain – nowa platforma wynajmu lokomotyw
Polska jest kluczowym korytarzem dla przepływu towarów i ładunków transportowanych między regionami Morza Bałtyckiego, zachodniego Morza Śródziemnego i Morza Czarnego. Znaczenie przewozów intermodalnych rośnie, co wymaga nowoczesnej, szybkiej i niezawodnej floty. Jako drugi co do wielkości rynek kolejowych przewozów towarowych w Europie, z liczbą 62 mld tonokilometrów zrealizowanych w 2023 r., Polska stoi przed wyzwaniem […]
Śmierć na torach pod Bydgoszczą
Tragiczny wypadek na torach pod Bydgoszczą. Pod pociąg PKP Intercity wtargnął pieszy. Zginął na miejscu. Do wypadku doszło we wtorek 29 kwietnia około godz. 20.00, na torach między Bydgoszczą a Maksymilianowem. Jak informują służby ratunkowe, osoba postronna wtargnęła pod pociąg. Potwierdza to spółka PKP Intercity, która wydała komunikat o komunikacji zastępczej. – Z powodu potrącenia […]
UTK opublikował wykaz pojazdów kolejowych zarejestrowanych w Polsce
Urząd Transportu Kolejowego opublikował najnowszy wykaz pojazdów kolejowych posiadających aktualną rejestrację w Krajowym Rejestrze Pojazdów Kolejowych (NVR). W rejestrze znajdują się dane ponad 98 tys. pojazdów, które mogą być eksploatowane na polskiej sieci kolejowej. Każdy pojazd kolejowy poruszający się po sieci kolejowej musi posiadać europejski numer pojazdu EVN. To oznaczenie składające się z 12 cyfr […]