Cele postawione przez najbliższe lata to dalszy rozwój kompleksowego systemu centralnego do diagnostyki i monitorowania pokładowych systemów IT, w tym rozszerzenie go o monitoring systemów SIP, uruchomienie systemów Wi-Fi pasażerskiego na całym taborze do 2030 roku. Ponadto uruchomienie systemów wzmacniania sygnału GSM we wszystkich składach zespolonych EZT oraz uruchomienie zespołów terenowych w zakładach spółki w celu zapewnienia szybkiego i skutecznego utrzymania systemów pokładowych (SIP, SRS, WiFi). Wszystko po to, by zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług.
Powiązane artykuły
Krakowskie przęsło mostu kolejowego trafiło na linię Herby Nowe – Kępno
Przęsło mostu kolejowego z Krakowa umożliwia sprawny i bezpieczny przejazd pociągów na trasie Herby Nowe – Kępno. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wykorzystują obiekty z modernizowanych linii w nowych lokalizacjach. Po niezbędnych przeglądach konstrukcje nadal są istotnym ogniwem sieci kolejowej. Nad rzeką Wyderką w Janinowie na linii Herby Nowe – Kępno pociągi jeżdżą już po […]
Ktoś myśli o własnej wąskotorówce?
Urząd Transportu Kolejowego opracował poradnik pt. „Koleje wąskotorowe”, przeznaczony dla przedsiębiorców i samorządów zainteresowanych prowadzeniem przewozów na liniach wąskotorowych. Można w nim znaleźć odpowiedzi na wiele pytań m.in. Jakie są warunki formalne, by prowadzić przewozy kolejkami wąskotorowymi? Jak uzyskać świadectwo bezpieczeństwa i świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu? Ile to kosztuje?
Strategiczne Studium Lokalizacyjne dla CPK przyjęte
Podczas pierwszej tury uzgodnień SSL, które miały miejsce od 10 lutego do 10 marca 2020 r., mieszkańcy i samorządowcy zgłosili ponad 146 tys. uwag. Na tej podstawie spółka CPK opublikowała w sierpniu ubiegłego roku raport, w którym odniosła się do zgłoszeń dotyczących korytarzy dla inwestycji CPK. W takiej formie – z korytarzami transportowymi miejscowo poszerzonymi […]