Cele postawione przez najbliższe lata to dalszy rozwój kompleksowego systemu centralnego do diagnostyki i monitorowania pokładowych systemów IT, w tym rozszerzenie go o monitoring systemów SIP, uruchomienie systemów Wi-Fi pasażerskiego na całym taborze do 2030 roku. Ponadto uruchomienie systemów wzmacniania sygnału GSM we wszystkich składach zespolonych EZT oraz uruchomienie zespołów terenowych w zakładach spółki w celu zapewnienia szybkiego i skutecznego utrzymania systemów pokładowych (SIP, SRS, WiFi). Wszystko po to, by zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług.
Powiązane artykuły
Umowa podpisana! PESA dostarczy nowe tramwaje do Bydgoszczy
PESA podpisała dzisiaj z Zarządem Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy umowę na dostawę 10 tramwajów, z opcją na kolejnych 36 sztuk. Wartość zamówienia podstawowego to 102 mln zł. Bydgoszcz od początku procesu wymiany starego taboru na nowe pojazdy stawiała na tramwaje PESA. W sumie jest ich już w mieście 35. Dwa z nich […]
Jakie jest Twoje „KOŁO RATUNKOWE” na przejazdach kolejowo-drogowych?
Bezpieczeństwo na przejazdach kolejowo-drogowych stanowi niezwykle ważny aspekt dla każdego użytkownika dróg. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak skutecznie zareagować w nietypowej sytuacji na przejeździe w nieznanej Tobie okolicy? Jednym z narzędzi, które pomagają kierowcom podejmować świadome decyzje, w tych krytycznych momentach, jest #ŻółtaNaklejkaPLK. To element, który decyduje o Twoim życiu! W tym artykule przyjrzymy się […]
Czescy maszyniści ocenią bezpieczeństwo swojej pracy
Czeski Minister Transportu, Urząd Kolejnictwa i Instytut Szkoleń Transportowych pytają maszynistów o bezpieczeństwo ich pracy. Anonimowe ankiety zawierają zagadnienia dotyczące m.in. postrzegania bezpieczeństwa, zagrożenia i czynników stresowych w trakcie wykonywania obowiązków służbowych. Wyniki badania doświadczeń i opinii maszynistów w Czechach nt. wykonywania zawodu mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo kolei krajowych. Projekt realizowany jest z inicjatywy […]