Cele postawione przez najbliższe lata to dalszy rozwój kompleksowego systemu centralnego do diagnostyki i monitorowania pokładowych systemów IT, w tym rozszerzenie go o monitoring systemów SIP, uruchomienie systemów Wi-Fi pasażerskiego na całym taborze do 2030 roku. Ponadto uruchomienie systemów wzmacniania sygnału GSM we wszystkich składach zespolonych EZT oraz uruchomienie zespołów terenowych w zakładach spółki w celu zapewnienia szybkiego i skutecznego utrzymania systemów pokładowych (SIP, SRS, WiFi). Wszystko po to, by zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług.
Powiązane artykuły
Spółka PKP PLK przejmie od PKP CARGO udziały w CARGOTOR?
Spółka PKP CARGO podpisała z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi list intencyjny dot. nabycia przez PLK 100 proc. udziałów w CARGOTOR Sp. z o.o. Podpisanie listu intencyjnego odbyło się 30 listopada. Przedmiotem dokumentu jest wyrażenie zainteresowania przez PKP CARGO i PKP PLK podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia transakcji nabycia przez PKP PLK od PKP CARGO 100 […]
VR Group przywraca połączenia z Rosją
Fiński operator kolejowy VR Group przywraca połączenie kolejowe z Rosją. Niespełna tydzień temu przewoźnik zawiesił kursowanie pociągów między Helsinkami a Sankt Petersburgiem. VR Group poinformowało o wznowieniu połączeń kolejowych od 30 marca. To duże zaskoczenie, ponieważ w niedzielę 27 marca operator poinformował o przejeździe między Petersburgiem a Helsinkami ostatniego składu express Allegro. Operator wstrzymał usługę […]
Kultura bezpieczeństwa w praktyce
Organizacja może deklarować zachowanie standardów bezpieczeństwa, ale ich nie przestrzegać Organizacja może deklarować zachowanie standardów bezpieczeństwa i ich przestrzegać, ale zgodność może być wymuszana na pracownikach – bez zrozumienia z ich strony. Pierwsza z przedstawionych sytuacji jest stosunkowo łatwa do identyfikacji podczas chociażby pobieżnej kontroli czy audytu; druga może pozostawać ukryta nawet przez długi czas. Dopóki w organizacji działa […]




