Cele postawione przez najbliższe lata to dalszy rozwój kompleksowego systemu centralnego do diagnostyki i monitorowania pokładowych systemów IT, w tym rozszerzenie go o monitoring systemów SIP, uruchomienie systemów Wi-Fi pasażerskiego na całym taborze do 2030 roku. Ponadto uruchomienie systemów wzmacniania sygnału GSM we wszystkich składach zespolonych EZT oraz uruchomienie zespołów terenowych w zakładach spółki w celu zapewnienia szybkiego i skutecznego utrzymania systemów pokładowych (SIP, SRS, WiFi). Wszystko po to, by zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług.
Powiązane artykuły
Twoja opinia może zmienić kolej – wypełnij ankietę UTK
Urząd Transportu Kolejowego (UTK) prowadzi czwartą edycję ogólnopolskiego badania satysfakcji pasażerów kolei. Każdy podróżny może wziąć udział w ankiecie i wyrazić swoją opinię m.in. na temat bezpieczeństwa, komfortu podróżowania, rozkładów jazdy oraz dostępności kolei dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową. Ankieta jest dostępna online i będzie aktywna do 30 września 2025 r. Celem badania jest […]
Spłonęły dwie lokomotywy Kolei Czeskich [ZDJĘCIA]
Dwie wyłączone z eksploatacji lokomotywy serii 749 spłonęły w niedzielny wieczór w miejscowości Česká Třebová w Czechach. Prawdopodobną przyczyną pożaru było zaprószenie ognia. O pożarze dwóch lokomotyw należących do Kolei Czeskich poinformowała lokalna straż pożarna. Ogień zniszczył pojazdy serii 749.241 oraz 749.102 wyłączone z eksploatacji w 2013 r. Gaszenie ognia trwało kwadrans. Jak informują strażacy, […]
W centrum Seulu wykoleił się pociąg
W centrum Seulu wykoleił się pociąg osobowy. W katastrofie kolejowej w stolicy Korei Południowej rannych zostało ponad 30 osób. Pierwsze szczegóły o zdarzeniu przekazała agencja informacyjna Yonhap. Wypadek miał miejsce w niedzielny wieczór, krótko przed godz. 21.00 (czasu lokalnego). Skład osobowy, jadący z Seulu na południe kraju, wykoleił się przed stacją Yeongdeungpo w zachodniej części […]