Cele postawione przez najbliższe lata to dalszy rozwój kompleksowego systemu centralnego do diagnostyki i monitorowania pokładowych systemów IT, w tym rozszerzenie go o monitoring systemów SIP, uruchomienie systemów Wi-Fi pasażerskiego na całym taborze do 2030 roku. Ponadto uruchomienie systemów wzmacniania sygnału GSM we wszystkich składach zespolonych EZT oraz uruchomienie zespołów terenowych w zakładach spółki w celu zapewnienia szybkiego i skutecznego utrzymania systemów pokładowych (SIP, SRS, WiFi). Wszystko po to, by zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług.
Powiązane artykuły
Majówkowy rekord PKP Intercity
Rekordowa majówka dla PKP Intercity. Na pokłady pociągów narodowego przewoźnika, w ciągu majowego weekendu, wsiadło ponad 2,2 mln pasażerów. Liczba pasażerów wynosząca ponad 2,2 mln to wzrost o 14 proc., w stosunku do tego samego okresu w roku 2023. Wówczas pociągi PKP Intercity wybrało blisko 2 mln osób. Przewidując wzmożony ruch pasażerski, w czasie konstrukcji […]
Bratysława ogłosiła przetarg na 10 dwukierunkowych tramwajów
Przedsiębiorstwo Transportu Publicznego w Bratysławie (DPB) ogłosiło przetarg na dostawę 10 dwukierunkowych tramwajów. Wcześniej operator rozpisał przetarg na dostawę do 30 tramwajów jednokierunkowych, w większej części niskopodłogowych. Do stolicy Słowacji trafią 32,5-metrowe tramwaje jednokierunkowe o szerokości 2400 mm. Wewnątrz znajdzie się miejsce dla min. 240 pasażerów, w tym 60 na miejscach siedzących. Pojazdy będą częściowo […]
Stacja Olkusz przejdzie przebudowę. Umowa podpisana
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na przebudowę stacji kolejowej w Olkuszu. Kontrakt warty jest prawie 110 mln zł netto. W ramach inwestycji powstaną nowe perony, a także przejście pod torami z windą. Stacja Olkusz znajduje się przy trasie kolejowej nr 62 Tunel – Sosnowiec. Jej przebudowa poprawi komfort podróży, zarówno dla pasażerów pociągów […]




