Cele postawione przez najbliższe lata to dalszy rozwój kompleksowego systemu centralnego do diagnostyki i monitorowania pokładowych systemów IT, w tym rozszerzenie go o monitoring systemów SIP, uruchomienie systemów Wi-Fi pasażerskiego na całym taborze do 2030 roku. Ponadto uruchomienie systemów wzmacniania sygnału GSM we wszystkich składach zespolonych EZT oraz uruchomienie zespołów terenowych w zakładach spółki w celu zapewnienia szybkiego i skutecznego utrzymania systemów pokładowych (SIP, SRS, WiFi). Wszystko po to, by zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług.
Powiązane artykuły
Koleje Dolnośląskie dowiozą pasażerów do Skalnego Miasta i Adršpachu
Koleje Dolnośląskie przywróciły połączenia z Wrocławia do czeskiego Skalnego Miasta i Adršpachu. Kursy już pierwszego cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Podobne połączenia realizowane były już w latach ubiegłych. Koleje Dolnośląskie oferują bezpośredni dojazd ze stolicy Dolnego Śląska pod same skalne miasto. Następnie pociąg wraca do Wałbrzycha. Po południu wyrusza do Czech, skąd przed 19.00 zabiera podróżnych […]
UIC apeluje o wsparcie Kolei Ukraińskich
Krzysztof Mamiński, przewodniczący Międzynarodowego Związku Kolei (UIC) i François Davenne, dyrektor generalny UIC apelują o materialne wsparcie Kolei Ukraińskich. Już ponad dwa tygodnie trwa wojna w Ukrainie. Przez ten czas Koleje Ukraińskie działają w niezmiernie trudnych warunkach wojennych. Przewoźnik ewakuuje, we współpracy m.in. ze spółkami Grupy PKP, uchodźców z zagrożonych terenów. W tym okresie Koleje […]
Nalot policji na berlińskie dworce. Zarekwirowano niebezpieczne przedmioty
Noże kastety, pałki teleskopowe i narkotyki – to przedmioty zarekwirowane w trakcie kontroli niemieckiej policji na berlińskich dworcach. Posiadaczami broni okazali się nastolatkowie oraz młodzi mężczyźni. Berlińscy funkcjonariusze przeprowadzili akcję w nocy z piątku na sobotę. To właśnie w weekend – od godz. 16.00 w piątek do godz. 5.00 w sobotę obowiązuje zakaz noszenia niebezpiecznych […]