Cele postawione przez najbliższe lata to dalszy rozwój kompleksowego systemu centralnego do diagnostyki i monitorowania pokładowych systemów IT, w tym rozszerzenie go o monitoring systemów SIP, uruchomienie systemów Wi-Fi pasażerskiego na całym taborze do 2030 roku. Ponadto uruchomienie systemów wzmacniania sygnału GSM we wszystkich składach zespolonych EZT oraz uruchomienie zespołów terenowych w zakładach spółki w celu zapewnienia szybkiego i skutecznego utrzymania systemów pokładowych (SIP, SRS, WiFi). Wszystko po to, by zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług.
Powiązane artykuły
Mniej pasażerów i mniej przewiezionych ładunków. UTK podsumowuje 2020 r.
Pandemia odcisnęła piętno na przewozach kolejowych i towarowych w Polsce. W roku 2020 na pokłady polskich pociągów wsiadło o 126,7 mln osób mniej niż w roku poprzednim. Przewieziono także 13,2 mln ton mniej ładunków. Statystyki prezentuje Urząd Transportu Kolejowego. W roku 2020 z kolei skorzystało 209,2 mln osob. To o 37,7 proc. mniej, niż w […]
Chiny uruchomiły nowy kolejowy szlak handlowy do Niemiec. Omija on Białoruś, Polskę i Litwę
Chiny uruchomiły nowy kolejowy szlak handlowy do Niemiec. Trasa omija Białoruś, Polskę oraz Litwę. To reakcja na groźbę zamknięcia granic Litwy i Polski dla pociągów z Białorusi, związaną ze szturmem przejścia granicznego w Kuźnicy Białostockiej. Decyzja o stworzeniu nowego szlaku uszczupli białoruski portfel. Kraj ten straci bowiem możliwość zarobienia na tranzycie chińskich towarów do Europy. […]
Koleje Mazowieckie odebrały już 58 FLIRTÓW
W czerwcu spółka „Koleje Mazowieckie – KM” odebrała kolejne trzy pięcioczłonowe pojazdy typu FLIRT serii ER160. Zrealizowano 95% rekordowej umowy ramowej na dostawę 61 nowoczesnych pojazdów, podpisanej w 2018 r. 19 czerwca w Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Tłuszczu zostały podpisane końcowe protokoły techniczne pojazdów o numerach 57 i 58. Tydzień wcześniej odebrano pojazd […]