Cele postawione przez najbliższe lata to dalszy rozwój kompleksowego systemu centralnego do diagnostyki i monitorowania pokładowych systemów IT, w tym rozszerzenie go o monitoring systemów SIP, uruchomienie systemów Wi-Fi pasażerskiego na całym taborze do 2030 roku. Ponadto uruchomienie systemów wzmacniania sygnału GSM we wszystkich składach zespolonych EZT oraz uruchomienie zespołów terenowych w zakładach spółki w celu zapewnienia szybkiego i skutecznego utrzymania systemów pokładowych (SIP, SRS, WiFi). Wszystko po to, by zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług.
Powiązane artykuły
Nietypowa awaria we Wrocławiu. Tramwaj rozjechał się na dwa tory
Do niecodziennej awarii doszło w piątek 4 września na wrocławskim torowisku. W wyniku zepsucia się zwrotnicy tramwaj rozjechał się na dwa tory, blokując przejazd. Jak informuje portal TVN Wrocław, tramwaj linii nr 3, jadący ul. Opolską na Księżu Małym, w kierunku Leśnicy, nieoczekiwanie rozjechał się na dwa tory. Wagony jechały obok siebie. Jak poinformował Bartosz […]
Firma FTP przygotuje STEŚ dla projektu PKM Południe
Firma TPF Sp. z o.o. przygotuje Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowe dla projektu PKM Południe – poinformowała Pomorska Kolej Metropolitalna. Umowę z wykonawcą przewoźnik podpisał w piątek 11 czerwca. Firma TPF wcześniej modernizowała m.in. stację Gdynia Główna oraz realizowała projekt architektoniczny Gdański Business Center w Warszawie. Spółka TPF wygrała ogłoszony przez PKM SA przetarg na STEŚ dla projektu […]
Jest zgoda UE na pomoc Austrii dla operatorów kolejowych
Austriackie środki rządowe zostaną przeznaczone na wsparcie transportu kolejowego zarówno towarowego, jak i pasażerskiego, co ma złagodzić straty spowodowane pandemią. Na taką bezpośrednią pomoc zgodę wyraziła Komisja Europejska, która rekomenduje także innym państwom członkowskim wspieranie swoich przewoźników, aby utrzymać ich konkurencyjność kolei w stosunku do innych środków transportu. W sumie Austriacy uruchomią trzy instrumenty finansowe […]