e-IC 2.0 to jednak nie jedyna nowość, jaką w najbliższym czasie planuje wprowadzić przewoźnik. W drugiej połowie 2024 roku zostanie uruchomiony nowy Centralny System Sprzedaży- technologia dużo bardziej elastyczna w stosunku do obecnie eksploatowanej, co pozwoli przewoźnikowi na szybsze i łatwiejsze wprowadzanie nowych rozwiązań i funkcji. Dzięki niej możliwe będzie proste aplikowanie zmian oczekiwanych przez podróżnych.
Powiązane artykuły
POLREGIO z rekordową frekwencją w maju
W maju do pociągów POLREGIO wsiadło niemal 10 mln pasażerów. To wzrost w porównaniu z majem 2023 r. o ponad milion podróżnych (+12 proc.). Polacy coraz chętniej wybierają kolej, o czym świadczą właściwie wszystkie opublikowane dane i statystyki, m.in. raport Urzędu Transportu Kolejowego, podsumowujący rok 2023: koleją w Polsce podróżowało wówczas ponad 374,4 mln osób. […]
Pociąg utknął na torach. Potrzebna była pomoc strażaków
Nietypowe zgłoszenie otrzymali wczorajszego poranka strażacy z Bielska-Białej. Wynikało z niego, że pociąg osobowy Polregio utknął na szlaku kolejowej na odcinku Kozy – Bielsko-Biała Wschód. Ze składu ewakuowano 32 osoby. Do zdarzenia doszło krótko po godz. 6.00. Jak wynika z informacji dyżurnego straży pożarnej, w pociągu doszło do awarii, w wyniku której pojazd został unieruchomiony […]
Tak wyglądać będą pociągi dla Tatrzańskich Kolei Elektrycznych
Słowackie Przedsiębiorstwo Kolejowe (ZSSK) zaprezentowało pierwsze zdjęcia z produkcji nowych pojazdów dla Tatrzańskich Kolei Elektrycznych. Kontrakt realizuje szwajcarska firma Stadler Rail. Pięć zestawów gotowych będzie do 2022 r. Kontrakt przewiduje dostawę pięciu jednostek elektrycznych GTW oraz lokomotywy dualnej. Koszt to 38 mln euro. Skład oferować będzie 91 miejsc siedzących oraz dwa dla pasażerów na wózkach […]