e-IC 2.0 to jednak nie jedyna nowość, jaką w najbliższym czasie planuje wprowadzić przewoźnik. W drugiej połowie 2024 roku zostanie uruchomiony nowy Centralny System Sprzedaży- technologia dużo bardziej elastyczna w stosunku do obecnie eksploatowanej, co pozwoli przewoźnikowi na szybsze i łatwiejsze wprowadzanie nowych rozwiązań i funkcji. Dzięki niej możliwe będzie proste aplikowanie zmian oczekiwanych przez podróżnych.
Powiązane artykuły
Nowa wizja Siemens Mobility
Siemens Mobility zaprezentował nową wizję, a także motto przedsiębiorstwa. Ma to wyznaczyć klarowny, wspólny kierunek, w którym zamierza poprowadzić branżę mobilności. Wizja Siemens to: – Jesteśmy przedsiębiorstwem świata. Nasi partnerzy ufają, że jako pionierzy mobilności będziemy umożliwiać ludziom przemieszczanie się od drzwi do drzwi w sposób trwały i bez żadnych przerw“ natomiast motto: – „Moving […]
PKP Intercity modernizuje Centrum Obsługi Klienta
Na warszawskim Dworcu Centralnym rozpoczęła się przebudowa Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity. Z kompleksowej obsługi w nowych pomieszczeniach pierwsi pasażerowie skorzystają już w maju. W obiekcie zmieni się wyposażenie wnętrz. Wykonawca wymieni też instalację. Wynikiem będzie podwyższenie standardów obsługi podróżnych, jak również zapewnienie komfortowych warunków pracy personelowi COK. Na czas przebudowy obsługa klientów będzie prowadzona […]
Przewóz towarów koleją w 2021 r. Dominował węgiel kamienny
Urząd Transportu Kolejowego podsumował przewóz towarów w roku 2021. Koleją przewieziono łącznie 243,6 mln ton towarów. Najczęściej transportowany był węgiel kamienny (88,7 mln ton). Jego udział w przewozach wyniósł 23,3 proc. Drugim co do masy przewożonym surowcem były kruszywa z wynikiem blisko 47 mln ton i udziałem 17,5 proc.. Trzecie miejsce zajmują produkty rafinacji ropy […]