Informacje zebrane w ankiecie pozwalają na określenie zagadnień, które zdaniem pasażerów wymagają największej poprawy. Dane te stanowią cenne źródło informacji podczas opiniowania przez UTK planów transportowych oraz umów o świadczenie usług publicznych przygotowywanych przez organizatorów publicznego transportu zbiorowego. Wyniki ankiety będą przydatne także każdemu z podmiotów rynku kolejowego, aby mogli efektywnie dążyć do realizowania oczekiwań pasażerów.
Powiązane artykuły
Internetowa sprzedaż biletów rośnie w siłę
Rośnie w siłę internetowa sprzedaż biletów. Z tej opcji w roku 2023 skorzystało prawie 43 proc. podróżnych. Tym samym to kolejny rok z rzędu, w który spadły udziały sprzedaży biletów w kasach stacjonarnych (w roku 2023 wyniosły 25 proc.). Dotyczy to także zakupu u obsługi pociągu czy w biletomatach na stacjach. W ubiegłym roku bilet […]
Rusza przebudowa stacji w Ożarowie Mazowieckim
Modernizacja stacji w Niemojkach zakończona [ZDJĘCIA] Zakończenie projektu „Poprawa przepustowości linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Kutno etap I Prace na linii kolejowej nr 3 na odc. Warszawa – granica LCS Łowicz” finansowanego w 85% ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko zaplanowane jest w 2023 roku. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską […]
MZK w Toruniu z nowym pojazdem
Nowy pojazd techniczny – tzw. „beczka” – pojawił się w taborze Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu. Posłuży on do czyszczenia torowisk oraz udrażniania kanałów i studzienek tramwajowych. Przewoźnik czeka jeszcze na dwa nowe pojazdy specjalistyczne.