Informacje zebrane w ankiecie pozwalają na określenie zagadnień, które zdaniem pasażerów wymagają największej poprawy. Dane te stanowią cenne źródło informacji podczas opiniowania przez UTK planów transportowych oraz umów o świadczenie usług publicznych przygotowywanych przez organizatorów publicznego transportu zbiorowego. Wyniki ankiety będą przydatne także każdemu z podmiotów rynku kolejowego, aby mogli efektywnie dążyć do realizowania oczekiwań pasażerów.
Powiązane artykuły
PKP PLK poprawiają komfort podróży w aglomeracji łódzkiej
Przystanek Łódź Retkinia, na linii Łódź Kaliska – Łódź Żabieniec zapewni mieszkańcom osiedli Retkinia i Pienista, a także Karolewa i Rokicia szybsze i sprawniejsze dojazdy m.in. do Pabianic, Zduńskiej Woli i Sieradza. Dwa perony powstają przy centrum handlowym na ul. Maratońskiej. Osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się dostęp do pociągów zapewnią windy i pochylnie. Przy […]
Nowoczesny system skontroluje pantografy
Na trasie Warszawa – Katowice oraz Warszawa – Grodzisk Mazowiecki pojawiły się urządzenia do wykrywania usterek pantografów. Nowoczesny system ma ograniczyć liczbę usterek sieci i usprawnić ruch kolejowy. System do wykrywania usterek pantografów to pierwsze tego rodzaju rozwiązanie na polskich torach. Każdego roku dochodzi do ponad 100 awarii sieci trakcyjnej, które powodowane są przez zły […]
Uciekł z domu i wyruszył pociągiem ICE w samotną podróż do Berlina
Spakował swoje kieszonkowe i wsiadł bez biletu do pociągu ICE z Monachium do Hamburga. Podróż 11-latka dobiegła końca w Erfurcie, w chwili gdy konduktor chciał skontrolować jego bilet. W poniedziałek 7 grudnia 11-letni chłopiec postanowił odwiedzić w Berlinie swojego kolegę. Zabrał oszczędności i wyruszył w samotną podróż. Nie mając przy sobie biletu, wsiadł do pociągu […]