Na zaproszenie Komisji Europejskiej w spotkaniu wzięło udział 5 przedsiębiorstw integrujących system kolejowy w swoich krajach, m.in. PKP, SNCF i DB oraz trzy organizacje międzynarodowe skupiające m.in. przemysł kolejowy i prywatnych przewoźników.
Powiązane artykuły
Perła krakowskiej komunikacji miejskiej wraca na trasę
MPK w Krakowie zaprezentowało odrestaurowany wagon tramwajowy SN1 o numerze 59. Prezentacja odbyła się w hali dawnej zajezdni przy ulicy św. Wawrzyńca 15, obecnie będącej częścią Muzeum Inżynierii i Techniki. Data prezentacji nie była przypadkowa — dokładnie 103 lata temu ten wyjątkowy pojazd po raz pierwszy przewiózł pasażerów ulicami Krakowa. Wagon SN1 został oddany do […]
Tramwaje Śląskie stawiają na niezawodne zasilanie
Niebagatelne znaczenie dla Tramwajów Śląskich miała również elastyczność zasilania, związana m.in. ze wspominanymi wyłącznikami, które są wyposażone w wysuwny wózek. Dzięki niemu wyłącznik można sprawnie przenieść z jednego pola rozdzielni do drugiego albo do zupełnie innej podstacji. To z kolei umożliwia bardzo szybką reakcję na wypadek awarii i utrzymanie ciągłości zasilania – a więc i […]
Ponad 40 mln zł za bezkolizyjne skrzyżowanie w Kobylnicy na linii Poznań – Gniezno
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują także bezkolizyjne skrzyżowania w ramach projektów inwestycyjnych, np. na linii Poznań – Wrocław – współfinansowanie z instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Post Views: 2 550