RK
Powiązane artykuły
PKP Intercity z jedną ofertą na system CRM
Spółka PKP Intercity otrzymała tylko jedną propozycję w ramach przetargu na zakup systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM), który ma usprawnić marketing, sprzedaż i obsługę klientów. Oferta ta znacząco przekroczyła przewidziany przez przewoźnika budżet. W sierpniu poprzedniego roku PKP Intercity ogłosiło plany wdrożenia zaawansowanego systemu CRM, mającego na celu optymalizację zarządzania interakcjami z klientami. Miał […]
Podróż bez barier – nowatorska platforma od POLREGIO
Podczas 13. Międzynarodowych Targów Kolejowych TRAKO, POLREGIO zaprezentowało innowacyjną platformę dla podróżnych o ograniczonej mobilności planujących podróż koleją.
K. Wrzecionkowska: Redukcji nasłonecznienia daje pasażerowi komfort podróży
W naszej ocenie najważniejsze jest indywidualne podejście techniczne do klienta. Nasz dział inżynierów jest w stanie dopasować nasze produkty do wszelkich wymagań technicznych przedstawionych w zapytaniach ofertowych. Na bazie dialogu między inżynierami klienta i naszymi, każdego roku nasza oferta powiększa się o kilka do kilkunastu nowych produktów. Kolejnym ważnym elementem wyróżniającym nas na tle konkurencji jest termin realizacji, który dzięki […]




