Rozmawiał RK
Powiązane artykuły
Marek Olkiewicz, PKP PLK: Przestrzegajmy przepisów, stosujmy się do znaków na przejeździe [WYWIAD]
Sprawne zarządzanie ruchem kolejowym wspierają nowoczesne systemy, ale przede wszystkim ważni są ludzie? Systemy, takie jak np. SEPE 2 są tylko wsparciem w codziennej, odpowiedzialnej pracy osób, które nadzorują ruch tysięcy pociągów pasażerskich i towarowych dziennie. Stawiamy przede wszystkim na rozwój pracowników i prowadzimy szkolenia dla osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo ruchu kolejowego, w tym na […]
Stawiamy na nowoczesność
RK: Jakie korzyści z współpracy z uczelniami ma MABO, a co w zamian może otrzymać student? AK: Upraszczając, studenci zyskują możliwość poznania przemysłu od podszewki, udziału w projektach badawczo-rozwojowych oraz podjęcia ciekawej pracy. My w zamian otrzymujemy wartościowych pracowników i nowe innowacyjne produkty. To nie wyczerpuje katalogu wzajemnych korzyści, ponieważ współpraca przemysłu i uczelni stwarza możliwość rozwoju zawodowego pracowników naukowych poprzez tworzenie nowych […]
Tramwajowe przekładnie napędowe – doświadczenie, badania i rozwój
Prowadzicie już remonty kapitalne np. przekładni typu Tatra m.in. w Tramwajach Szczecińskich. Jak wygląda Wasza działalność na tym polu? Remonty przekładni tramwajowych i wszystkich innych, realizujemy zgodnie z dokumentacją techniczną, normami branżowymi, instrukcjami montażu i demontażu, planami kontroli jakości. W podanym przykładzie w Tramwajach Szczecińskich projekt należał do tych trudniejszych, bo dotyczył również wymiany korpusów […]