Alstom wdraża usługę zdalnego wsparcia dla Centrali Kontroli Operacyjnej linii metra 1, 2 i 4 MetrôRio w Rio de Janeiro. Wśród udostępnionych narzędzi wsparcia jest m.in. infolinia, linia dedykowana do wsparcia technicznego klienta, za pomocą której uzyskać można wskazówki techniczne, bez potrzeby bezpośredniego kontaktu.
– Dzięki wprowadzeniu nowej, inteligentnej usługi, personel techniczny pociągów metra na liniach nr 1, 2 i 4, uzyska szybszą pomoc, tym samym będzie mógł sprawniej zareagować na niespodziewane usterki – mówi Luciano Barbieri, wiceprezes Alstom w Ameryce Łacińskiej.
Infolinia to także odpowiedź na obecną sytuację w Brazylii, gdzie zalecono izolację społeczną w związku z pandemią koronawirusa. Kontrakt na zdalne wsparcie MetrôRio ważny jest 2 lata.
Kontraktacja serwisu pogwarancyjnego jest w Brazylii i obszarze ADM w Ameryce Łacińskiej bezprecedensowa.