Dzięki licznych udoskonaleniom, maszyna ta nadaje się idealnie zarówno do pracy na kolejowych szlakach normalnych jak też wysokich prędkości. 30 metrów szyny na minutę MG 31 jest największą i najwydajniejszą maszyną wśród pojazdów firmy LINSINGER. Maszyna ta, przy swojej długości 48 m i wadze 173 ton, obrabia do 30 metrów szyn na minutę. Stanowi to dotychczas najkrótszy czas obróbki przy najwyższej dokładności. Jednocześnie daje to również możliwość realizacji jeszcze głębszej obróbki. Powstaje gładka powierzchnia o niezwykłej chropowatości maks. 7 μm. Ta specjalna maszyna posiada 2 kabiny do jazdy, pomieszczenia biurowe i wypoczynkowe dla 4 osób obsługi i dysponuje dużym zasobnikiem do gromadzenia i późniejszego usuwania wiórów. Pojazd może być użytkowany non-stop, jako niezależny system. Nadaje się on do reprofilowania zarówno torów, jak też rozjazdów i przejazdów kolejowych.
Powiązane artykuły
MPK Wrocław rozpoczęło współpracę z Rzecznikiem Praw Dziecka [ZDJĘCIA]
MPK Wrocław pomoże dzieciom dowiedzieć się o przeznaczonym dla nich telefonie zaufania. To dzięki rozpoczętej właśnie współpracy z Rzecznikiem Praw Dziecka. Z pomocy może skorzystać każdy młody człowiek zmagający się z problemami z depresją, samotnością czy aktami agresji. Na jednym z tramwajów wrocławskiego MPK będzie widniał numer telefonu 800 12 12 12 oraz adres internetowego […]
Przełomowa umowa Stadlera. FLIRT trafi na Półwysep Iberyjski!
Stadler po raz pierwszy dostarczy swój pociąg FLIRT na Półwysep Iberyjski. Będzie to możliwe dzięki kontraktowi podpisanemu przez spółkę oraz portugalskiego państwowego operatora kolejowego Comboios de Portugal (CP). Umowa warta 158 mln euro dotyczy dostawy 22 pociągów regionalnych FLIRT. Pojazdy zasilą flotę CP w ramach jej modernizacji. Dziesięć zamówionych jednostek to elektryczne zespoły trakcyjne, pozostałe […]
Nowy rozkład jazdy Kolei Mazowieckich
Linia nr R8 Warszawa – Skarżysko Kamienna Na linii nadal będą prowadzone prace modernizacyjne. Na odcinku Radom – Warka ruch pociągów będzie wstrzymany, w zamian będzie kursowała zastępcza komunikacja autobusowa. Pociąg „Radomiak”, tak jak obecnie, będzie kursował trasą okrężną przez Centralną Magistralę Kolejową z postojami w Przysusze i Drzewicy. Lepszą obsługę kolejową zyska Góra Kalwaria, […]