Projekt pn. „Budowa i wyposażenie zaplecza technicznego do obsługi taboru kolejowego” jest jednym ze strategicznych inwestycji Województwa Małopolskiego, mających na celu całościowe wsparcie regionalnych przewozów kolejowych w Małopolsce. Inwestycja ta finansowana jest z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działania 7.2 Transport kolejowy, Poddziałania 7.2.1 Tabor kolejowy, budżetu województwa małopolskiego oraz środków własnych spółki Koleje Małopolskie. Całkowita wartość inwestycji to 92 384 199,76 zł, koszty kwalifikowalne – 75 165 102,56 a wartość unijnego dofinansowania: 63 890 337,18 zł.
Powiązane artykuły
PKP PLK przesuwają nad Narwią nowy most kolejowy [ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe rozpoczęły przesuwanie konstrukcji mostu kolejowego nad Narwią w Uhowie. Będzie to największa przeprawa na podlaskim odcinku trasy Rail Baltica. W ramach poprawy bezpieczeństwa kolejowo-drogowego powstanie także 5 dwupoziomowych skrzyżowań. Wkrótce most kolejowy nad Narwią w Uhowie trafi w docelowe miejsce. PKP PLK chce przesunąć konstrukcję o prawie 10 metrów w bok. […]
Lubuskie kupuje dwunapędowe pociągi! Ale tylko dwie jednostki
Województwo Lubuskie ogłosiło przetarg na zakup dwunapędowych zespołów trakcyjnych. Samorząd chce nabyć dwie jednostki. Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłosił przetarg, którego przedmiotem jest dostawa dwóch sztuk dwunapędowych (spalinowo-elektrycznych) zespołów trakcyjnych. Na tym kończy się przetarg, bo samorząd nie przewidział prawa opcji w zamówieniu. Samorząd oszacował wartość zamówienia na kwotę 60 mln zł netto. Oferty będą […]
Kto zbuduje wiadukty nad linią kolejową Kraków – Katowice?
PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na budowę bezkolizyjnych skrzyżowań między Krakowem a Jaworznem Szczakową. Docelowo na trasie E30 z Krakowa do Katowic powstanie 5 wiaduktów i 2 przejścia pod torami. Wiadukty powstaną w Jaworznie (Ciężkowice), Młoszowej, Woli Filipowskiej, Pisarach i Niegoszowicach. Dodatkowo uwzględniono budowę dwóch przejść podziemnych – w Rudawie i przy przystanku Kraków […]