Jesteśmy dumni ze skutecznego funkcjonowania Baseline 2.0, znajdujemy się w ostatniej fazie wdrażania Baseline 3.5, a jednocześnie rozpoczynamy implementację Baseline 4.2, który, mam nadzieję, nie będzie już modyfikowany przynajmniej przez kilka następnych lat. Wszystkie nasze innowacje, w tym aktualne i przyszłe rozwiązania, będą natychmiastowo dostępne na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że nasza nieustanna praca nad rozwojem technologii przyczyni się do podniesienia standardów w dziedzinie systemów srk, dostarczając klientom produkty najwyższej jakości, które gotowe będą sprostać największym wymaganiom branży.
Powiązane artykuły
Piotr Bober, MABO: Nie zatrzymujemy się [WYWIAD]
Prezes zarządu MABO Sp. z o.o. Piotr Bober wyjaśnił jak firma radzi sobie na wielu rynkach, omówił także jej zaangażowanie w obszar kolejowy oraz nacisk na innowacje. Panie Prezesie, kolej to interdyscyplinarna dziedzina gospodarki łącząca wiele sektorów. Jak Pan się odnajduje na rynku po kilku miesiącach od objęcia funkcji? Co Pana zaskoczyło pozytywnie, a co […]
Bartosz Grzegolec – motorniczy z pasją [WYWIAD]
Mamy zmodernizowane przez nasze warsztaty 105tki o oznaczeniach 105ngs/2015, które wprowadziły nowości w postaci piasecznic, nowych silników, układu elektronicznego od Eniki – można rzec, że do poziomu Moderusa Alfy. Jak już jesteśmy przy tramwajach od Modertransu, pojazdy z serii HF i MF można nazwać godnymi następcami rodzimej stopiątki. Alfy są bardzo mało awaryjne, a przy […]
Rzeszów z szansą na tramwaj? [WYWIAD]
Ogólnopolskie media obiegła informacja o pomyśle budowy w Rzeszowie linii tramwajowej. Czy inwestycja ma szansę powstać? O to pytamy Prezydenta Miasta Rzeszowa Konrada Fijołka. W Rzeszowie dużo mówi się o usprawnieniu komunikacji miejskiej. Jaki jest powód podjęcia rozmów o budowie linii tramwajowej, której do tej pory nie było? Pomysł budowy w Rzeszowie linii tramwajowej jest […]