Jesteśmy dumni ze skutecznego funkcjonowania Baseline 2.0, znajdujemy się w ostatniej fazie wdrażania Baseline 3.5, a jednocześnie rozpoczynamy implementację Baseline 4.2, który, mam nadzieję, nie będzie już modyfikowany przynajmniej przez kilka następnych lat. Wszystkie nasze innowacje, w tym aktualne i przyszłe rozwiązania, będą natychmiastowo dostępne na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że nasza nieustanna praca nad rozwojem technologii przyczyni się do podniesienia standardów w dziedzinie systemów srk, dostarczając klientom produkty najwyższej jakości, które gotowe będą sprostać największym wymaganiom branży.
Powiązane artykuły
Marcin Mochocki: Rynek potrzebuje stabilności [WYWIAD]
Dodatkowo prowadzona jest weryfikacja projektów ujętych w Programie Kolej+ do 2029 r.: dokonaliśmy szczegółowego przeglądu opracowanej dokumentacji, przeanalizowaliśmy zakresy i koszty projektów (które po etapie Koncepcji Programowo-Przestrzennej w wielu przypadkach wyraźnie wzrosły w stosunku do poziomu zakładanego we Wstępnym Studium Planistyczno-Prognostycznym), a na obecnym etapie prowadzimy spotkania z przedstawicielami samorządów. Celem tego działania jest poprawa […]
Kolej wróci do trendu wzrostowego
Generalnie można stwierdzić, że prace nad frontem robót i ich finansowaniem w kolejnej perspektywie budżetu unijnego trwają pełną parą. Dla pasażerów kolej zmienia się z dnia na dzień. Proszę o ocenę przygotowań do realizacji części kolejowej CPK oraz, tak ważnego dla pasażerów z wielu miejscowości, programu Kolej Plus? Realizacja programu Kolej Plus postępuje zgodnie z założonym harmonogramem. W wyniku ogłoszonego naboru wpłynęło […]
Andrzej Massel: Szprychy powinna pobudować spółka CPK
O taborze dedykowanym Centralnemu Portowi Komunikacyjnemu, projektowaniu pociągów oraz zarządzaniu infrastrukturą portu rozmawiamy z dr. inż. Andrzejem Masselem, Zastępcą Dyrektora ds. Studiów i Projektów Badawczych w Instytucie Kolejnictwa Po torach wożą nas coraz starsze lokomotywy i wagony. Czy pana zdaniem pool taborowy ma szansę rozwiązać problem starzejącego się polskiego taboru? Mimo realizowanych w perspektywie 2007-2013 i 2014-2020 inwestycji w […]