Nowościami są dodatkowe formy reklamy zewnętrznej, kampania w radiu czy konto kampanii na Tik Toku. Dla całych rodzin organizujemy pikniki edukacyjne z nowoczesnymi atrakcjami. Dodatkowo organizowane będą liczne konkursy. W tym roku zorganizowany zostanie konkurs dla uczniów szkół podstawowych, w którym jedną z nagród będzie zaprezentowanie zwycięskiej pracy na videomappingu, który zostanie wyświetlony podczas wydarzenia edukacyjnego w grudniu.
W miastach wojewódzkich Rogatka będzie można zobaczyć również na billboardach. Rok 2023 również będzie czasem, w którym prężnie będziemy realizować działania w ramach kampanii. Nowe spoty edukacyjne będzie można obejrzeć również w kinach, zostanie podjęta współpraca ze znanymi młodemu pokoleniu influencerami. Kampania Kolejowe ABC II realizowana będzie do końca września 2023 r., jednak nasze działania się nie skończą. Widząc potencjał naszej kampanii, już dziś planujemy kolejne edycje.
Zachęcam wszystkich do śledzenia strony www.kolejoweabc.pl, na której zamieszczamy wszystkie aktualności i najważniejsze informacje. Łączna wartość projektu to 60 mln zł, z czego 51 mln zł stanowi dofinansowanie z Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 r. Jestem przekonany, że i na kolejne lata uda nam się uzyskać środki, by Rogatek nadal mógł uczyć najmłodszych bezpiecznego zachowania.