Rozmawiał RK
Powiązane artykuły
Artur Fryczkowski: Pendolino odczarowało polską kolej [WYWIAD]
Pytanie pierwsze: czy na wszystkich trasach prędkość będzie musiała wynosić 300 km/h? Pytanie drugie: czy geografia Polski wymaga tego, żebyśmy mieli prędkości powyżej 300 km na godzinę? Przedsiębiorcy zrzeszeni w Polskiej Izbie Kolei mieli okazję zwiedzić jeden z zakładów Alstom i z bliska przyjrzeć się produkcji pociągów dla Europy. Jakie pojazdy wyjeżdżają z Chorzowa w […]
R. Bruski: Atrakcyjność komunikacji publicznej w Bydgoszczy wzrasta
Poprowadzenie linii tramwajowej w wykopie pomiędzy jezdniami to śmiałe przedsięwzięcie budowlane. Czy efekt końcowy może stać się wizytówką architektoniczną miasta, jeśli chodzi o nowoczesne rozwiązania komunikacyjne? Wykop pomiędzy jezdniami to wynik różnic w wysokości terenu. Projektanci przedstawili to rozwiązanie jako najbardziej uzasadnione, postawili po prostu na funkcjonalność. Jestem przekonany, że wielu projektantów będzie opierało się na […]
Artur Martyniuk: Naszym celem pozostaje wymiana wysłużonych pojazdów [WYWIAD]
Obecnie na bieżąco uzupełniamy flotę o używane pojazdy, które są dostępne na rynku od ręki. Strategicznym celem naszej polityki taborowej pozostaje jednak wymiana wysłużonych pojazdów typu EN57 na nowoczesne składy wyposażone w klimatyzację oraz wi-fi. Nowy tabor przyciągnie podróżnych, którzy dzisiaj z różnych względów wybierają samochód, zwłaszcza w ruchu aglomeracyjnym. Jeden pociąg aglomeracyjny ma blisko […]




