W roku 2023 planujemy wymianę pozostałych opraw wewnętrznych w zakładach (łącznie 4 tys.). Działania te pozwolą na dalsze obniżenie zużycia energii o min. 500 MWh rocznie. Obecnie zaś przygotowujemy się do kolejnego przetargu związanego z tym projektem.
Powiązane artykuły
Samorządowcy i przedstawiciele kolei rozmawiali o przebudowie węzła Gdynia-Karwiny
Przebudowa węzła Gdynia-Karwiny, budowa trzeciego toru i przebudowa wiaduktu były tematem spotkania, w którym udział wzięli przedstawiciele PKP PLK S.A., Samorząd Województwa Pomorskiego, przedstawiciele Miasta Gdyni oraz Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Rozmowy odbyły się w środę 14 lipca. W spotkaniu uczestniczyli m.in. Leszek Bonna, wicemarszałek województwa pomorskiego, Wojciech Szczurek, prezydent Gdyni, Grzegorz Mocarski, prezes Zarządu Pomorskiej […]
PKP PLK podpisały umowę na opracowanie Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej
PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały umowę na opracowanie Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej. W dokumencie wskazane zostaną kierunki rozbudowy linii na obszarze aglomeracji i na terenie województwa lubelskiego. Koszt umowy to 650 tys. zł. Środki pochodzą ze spółki PKP PLK i samorządu województwa. – Lubelska Kolej Aglomeracyjna jest w województwie bardzo potrzebna i oczekiwana, gdyż znacząco poprawi […]
NEWAG chce dostarczyć EZT-y dla Kolei Śląskich. Jakie będą nowe pociągi?
Koleje Śląskie otworzyły oferty w przetargu na dostawę 3 elektrycznych zespołów trakcyjnych z opcją na domówienie kolejnych dwóch jednostek. W marcu br. Koleje Śląskie ogłosiły przetarg, którego przedmiotem zamówienia była dostawa trzech EZT-ów wraz ze świadczeniem usług serwisowych do zakończenia wykonania pierwszej naprawy P4. Przetarg przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach której Koleje […]