W roku 2023 planujemy wymianę pozostałych opraw wewnętrznych w zakładach (łącznie 4 tys.). Działania te pozwolą na dalsze obniżenie zużycia energii o min. 500 MWh rocznie. Obecnie zaś przygotowujemy się do kolejnego przetargu związanego z tym projektem.
Powiązane artykuły
Co gubimy w pociągach? Biura Rzeczy Znalezionych pełne
Saksofon, dywan, sporo telefonów komórkowych, dokumenty i kurtki – w pociągach pasażerowie zostawiają najróżniejsze rzeczy. Biura Rzeczy Znalezionych wypełnione są przedmiotami, zgubionymi przez właścicieli. W roku 2023 w pociągach POLREGIO zostawiono niemal 2,7 tys. rzeczy, tylko w tym roku – już ponad 1,7 tys. Jak można je odzyskać? Biura Rzeczy Znalezionych przewoźnika funkcjonują w czternastu […]
VTG podpisał umowę dzierżawy z European Loc Pool
VTG Rail Logistics Germany oraz spółka zależna Retrack zajmująca się transportem kolejowym podpisały ze szwajcarskim leasingodawcą taboru European Loc Pool (ELP) długoterminową umowę dzierżawy na cztery sześcioosiowe lokomotywy dwusystemowe Stadler EuroDual. Pierwsze pojazdy dostarczone zostaną najpóźniej do końca pierwszego kwartału przyszłego roku. Lokomotywy wykorzystane zostaną na głównych trasach towarowych obsługiwanych przez Retrack. Lokomotywy z silnikiem […]
PESA Bydgoszcz dostarczy nowe pociągi dla województwa kujawsko-pomorskiego
Samorząd województwa posiada obecnie 13 szynobusów, 5 tak zwanych wagonów doczepnych, a także 10 czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Użyczamy ich operatorom, którzy realizują dla nas pasażerskie przewozy regionalne – Arrivie i Polregio. Obecne zakupy taboru zarząd województwa finansuje w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego perspektywy 2014-2020. Przy tej wartości zamówienia wiąże się to z obligatoryjną tzw. […]