Jesteśmy przekonani, że to rozwiązanie daje nowe życie wagonom starszego typu.
Powiązane artykuły
Andrzej Massel: Szprychy powinna pobudować spółka CPK
O taborze dedykowanym Centralnemu Portowi Komunikacyjnemu, projektowaniu pociągów oraz zarządzaniu infrastrukturą portu rozmawiamy z dr. inż. Andrzejem Masselem, Zastępcą Dyrektora ds. Studiów i Projektów Badawczych w Instytucie Kolejnictwa Po torach wożą nas coraz starsze lokomotywy i wagony. Czy pana zdaniem pool taborowy ma szansę rozwiązać problem starzejącego się polskiego taboru? Mimo realizowanych w perspektywie 2007-2013 i 2014-2020 inwestycji w […]
Przyszłością kolei jest człowiek
Istotnym momentem dla rozwoju transportu kolejowego w Polsce było przystąpienie Rzeczypospolitej Polskiej do Unii Europejskiej. Potrzeba dostosowania przepisów krajowych do prawodawstwa Wspólnoty była podstawą do podjęcia działań legislacyjnych w zakresie regulacji transportu kolejowego.
Najlepiej skomunikowane miejsce w Polsce
Z Mikołajem Wildem, Pełnomocnikiem Rządu ds. CPK, rozmawialiśmy o koncepcji Portu „Solidarność”, jego znaczeniu dla gospodarki i kolei, rozwoju transportu intermodalnego, a także międzynarodowym wymiarze inwestycji.