Takie działania stanowią fundament w dążeniu do stworzenia atrakcyjnych warunków dla prowadzenia kolejowego ruchu miejskiego przez przewoźnika, którym na linii nr 250 jest również PKP SKM w Trójmieście Sp. z o. o. Kreuje to realną konkurencję zarówno dla pozostałych środków transportu, lecz co najważniejsze samochodowego transportu indywidualnego, stanowiąc jeden z najważniejszych celów do osiągnięcia zarówno w przeszłej, jak i obecnej perspektywie finansowania UE.
Powiązane artykuły
PKP Polskie Linie Kolejowe SA chcą ujednolicić informację pasażerską
Posted on Author Redakcja RK
Systemy dynamicznej informacji pasażerskiej powoli stają się standardem w komunikacji zbiorowej w polskich miastach. PKP Polskie Linie Kolejowe SA oraz zarządzające dworcami PKP SA chcą zainstalować taki system na ponad 700 obiektach kolejowych w całej Polsce.
Warszawska SKM na drodze rozwoju
Posted on Author MD
Szybka Kolej Miejska zorganizowała konferencję prasową podczas której prezes zarządu Alan Beroud przedstawił plany Spółki na najbliższe lata.
Ruszyła strona Eko kolej
Posted on Author Raport Kolejowy
Na stronie dane.utk.gov.pl pojawił się nowy dział – Eko kolej. Zawarte tam informacje pozwalają ocenić, jak kolej wypada na tle innych środków transportu pod względem oddziaływania na ludzi i środowisko.