UTLC ERA transportuje ponad 90 procent tranzytowych ładunków w regularnych pociągach kontenerowych koleją szerokotorową 1520 kursującą pomiędzy Chinami i Europą, przez Rosję, Kazachstan i Białoruś. W ten sposób łączy europejskie aglomeracje i porty z dobrze prosperującymi ośrodkami gospodarczymi na kontynencie euroazjatyckim. Czas potrzebny UTLC ERA na transport towarów z Chin do Europy na trasie o długości 5 430 kilometrów wynosi obecnie 5 dni.
Powiązane artykuły
Znamy wygląd wnętrza pociągów elektrycznych dla regionu południowomorawskiego [ZDJĘCIA]
Zastępca Gubernatora Moraw Południowych ds. Transportu – Roman Hanák – opublikował zdjęcia wnętrza nowych pociągów elektrycznych dla regionu południowomorawskiego. Wiosną poznaliśmy wygląd pojazdów z zewnątrz. Region zamówił 37 jednostek elektrycznych. Kontrakt zrealizuje firma Škoda Transportation. Nowe pociągi będą własnością regionu. Wkrótce samorząd ogłosi konkurs na operatorów. Zamówienie gotowe ma być do końca 2022 r. Pierwsza jednostka […]
Kolej Plus: pod koniec listopada poznamy listę wniosków
Za trzy tygodnie (27.11) poznamy listę wniosków zakwalifikowanych do drugiego etapu programu Kolej Plus. PKP Polskie Linie Kolejowe oceniają wnioski pod względem formalnym. Na bieżąco także prowadzone są rozmowy z samorządami. Posiedzenie Komisji ds. Infrastruktury, Polityki Regionalnej oraz Środowiska Związku Województw Rzeczypospolitej Polskiej odbyło się we wtorek 3 listopada. Omawiana była wówczas realizacja Programu Uzupełniania […]
Na stacji Lublin Główny wzrośnie komfort podróży
Więcej informacji o projekcie na stronie www.warszawa-lublin.pl. Modernizacja linii kolejowej nr 7 jest jednym z największych projektów w Krajowym Programie Kolejowym. Wartość projektu „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ […]