UTLC ERA transportuje ponad 90 procent tranzytowych ładunków w regularnych pociągach kontenerowych koleją szerokotorową 1520 kursującą pomiędzy Chinami i Europą, przez Rosję, Kazachstan i Białoruś. W ten sposób łączy europejskie aglomeracje i porty z dobrze prosperującymi ośrodkami gospodarczymi na kontynencie euroazjatyckim. Czas potrzebny UTLC ERA na transport towarów z Chin do Europy na trasie o długości 5 430 kilometrów wynosi obecnie 5 dni.
Powiązane artykuły
Ukrzaliznytsia kupiła 10 tys. testów COVID-19. Przekazała je szpitalom
Koleje Ukraińskie zakupiły 10 tys. szybkich testów wykrywających zakażenie COVID-19 i przekazały je personelowi szpitali oddziałowych. Każda placówka medyczna otrzyma pół tysiąca testów ekspresowych, w rezerwie zaś będzie ich 6 tys. Koleje Ukraińskie zakupiły także ponad 277 tys. masek ochronnych, respiratorów i ponad 22 tys. litrów środków antyseptycznych. W ramach działań ochronnych UZ nabyła jednorazowe […]
W Wuhan ponownie uruchomiono metro. “To wielki test dla mieszkańców”
Po raz pierwszy od kilku tygodni w chińskim mieście Wuhan złagodzone zostały ograniczenia związane z komunikacją publiczną, które wprowadzone zostały 23 stycznia w wyniku wybuchu pandemii koronawirusa. Po dwóch miesiącach na tory wyjechały pierwsze wagony metra. Liczące 11 mln ludzi Wuhan było pierwszym miastem, w którym odnotowano przypadek zarażenia koronawirusem. By ograniczyć rozprzestrzenianie się pandemii, […]
DiTram – Infrastruktura torowo-sieciowa bez tajemnic
Dzięki otwartej architekturze oraz wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii pomiarowych i informatycznych, a także oprogramowaniu stworzonemu przez zespół MLabs, Ditram posiada unikalne właściwości w skali międzynarodowej, spełniając najbardziej wyszukane wymagania klientów. – Duże zainteresowanie pojazdem DiTram na berlińskich targach zwiastuje owocną, międzynarodową współpracę i dalszy rozwój systemu – mówi dr inż. Mikołaj Sobczak z MLabs sp. z […]