UTLC ERA transportuje ponad 90 procent tranzytowych ładunków w regularnych pociągach kontenerowych koleją szerokotorową 1520 kursującą pomiędzy Chinami i Europą, przez Rosję, Kazachstan i Białoruś. W ten sposób łączy europejskie aglomeracje i porty z dobrze prosperującymi ośrodkami gospodarczymi na kontynencie euroazjatyckim. Czas potrzebny UTLC ERA na transport towarów z Chin do Europy na trasie o długości 5 430 kilometrów wynosi obecnie 5 dni.
Powiązane artykuły
PKP SA zmienia trzy dworce w Dolinie Popradu [WIZUALIZACJE]
Pod dachem budynku zaprojektowano przestrzeń obsługi podróżnych. Będzie się ona składać z nowocześnie urządzonej poczekalni, utrzymanej w jasnej kolorystyce, wyposażonej w ławki, gabloty z rozkładami jazdy, zegar oraz elektroniczne tablice przyjazdów i odjazdów pociągów. Tuż obok niej zaprojektowano dworcową toaletę. Dla podróżnych przez cały rok będzie dostępna również poczekalnia zewnętrzna znajdująca się pod zadaszeniem budynku. […]
USA: Strzelanina w zakładzie VTA
Fala masowych strzelanin uderzyła w branżę kolejową. 26 maja doszło do tragicznej strzelaniny kiedy bandyta otworzył ogień na terenie Santa Clara Valley Transportation Authority, czyli placówki naprawczej Urzędu Transportu Santa Clara Valley. W rezultacie śmierć poniosło dziewięć osób. Jest również wielu rannych. Wśród zabitych jest też sprawca zidentyfikowany jako pracownik VTA, Samuel J. Cassidy. Według […]
LOTOS Kolej zostanie na niemieckich torach do 2024 r.
LOTOS Kolej, jako jeden z nielicznych polskich przewoźników kolejowych, może prowadzić działalność przewozową na terenie Niemiec do 2024 r. Spółka uzyskała z Niemieckiego Federalnego Urzędu Kolejowego – Eisenbahn-Bundesamt –nowy certyfikat bezpieczeństwa. Niemiecka kolej wyróżnia się w Europie dobrą jakością infrastruktury, co przekłada się na wysoką prędkość handlową. Za zachodnią granicą funkcjonuje aż 438 przewoźników kolejowych, […]




