Nowoczesne elektryczne zespoły trakcyjne produkowane przez Stadler Polska zostały zaprojektowane z myślą o ochronie środowiska i zbudowane z ekologicznych materiałów, podlegających recyklingowi. System odzyskiwania energii sprawia, że pociągi będą oddawać do sieci trakcyjnej energię wytworzoną podczas hamowania. Pojazdy charakteryzują się także tym, że są cichsze od innych składów. Wygłuszenie aku pływa na wzrost komfortu podróży i pracy drużyn pociągowych.
Powiązane artykuły
Moskwa wycofuje tramwaje PESA Fokstrot
Moskwa wycofuje z eksploatacji zamówione w PESA Bydgoszcz tramwaje Pesa Fokstrot. Z uwagi na unijne sankcje oraz wycofanie się producenta ze współpracy z Rosją, nie jest możliwy ich serwis. Jak informują media, powołując się na informacje ze stolicy Rosji, tamtejszy operator sieci tramwajowej nie jest w stanie utrzymać tramwajów wyprodukowanych w Polsce. Do Moskwy trafiło […]
Wiemy, kto przygotuje Studium Wykonalności w GZM
Wstępne Studium Wykonalności Kolei Metropolitalnej w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wykona firma Databout sp. z o.o. Opracowanie dokumentu będzie jednym z ważniejszych kroków w kierunku usprawnienia transportu szynowego na terenie GZM. WSW ma określić, które z rozwiązań zaproponowanych w Koncepcji Kolei Metropolitalnej są możliwe do realizacji oraz w jakim zakresie. Dokument gotowy będzie za około 4 lata […]
PKP Intercity stawia na sprzedaż biletów online. Spółka inspiruje się Szwecją
Jak nowe technologie przysługują się rozwojowi spółki PKP Intercity S.A.? O kanałach zdalnej sprzedaży biletów mówił w trakcie debaty „Nowe technologie w służbie PKP Intercity S.A.” Tomasz Gontarz, wiceprezes Zarządu PKP Intercity S.A. – Około 75 proc. biletów PKP Intercity sprzedajemy przez naszą aplikację mobilną lub platformy naszych partnerów, a także przez stronę internetową www.intercity.pl […]