Nowoczesne elektryczne zespoły trakcyjne produkowane przez Stadler Polska zostały zaprojektowane z myślą o ochronie środowiska i zbudowane z ekologicznych materiałów, podlegających recyklingowi. System odzyskiwania energii sprawia, że pociągi będą oddawać do sieci trakcyjnej energię wytworzoną podczas hamowania. Pojazdy charakteryzują się także tym, że są cichsze od innych składów. Wygłuszenie aku pływa na wzrost komfortu podróży i pracy drużyn pociągowych.
Powiązane artykuły
Ural Locomotives dostarczy 42 nowe pociągi dużych prędkości dla Kolei Rosyjskich
Ural Locomotives, spółka joint-venture Siemensa i rosyjskiego przedsiębiorstwa Sinara, podpisała umowę ramową na dostawę 42 nowych pociągów dużych prędkości dla Kolei Rosyjskich (RZD). W ramach kontraktu opracowany zostanie nowy typ pociągu dużych prędkości o nazwie Sapsan 2, który będzie mógł rozpędzić się do 360 km/h. Pierwsze pojazdy powinny być gotowe do 2023 r. Po dwóch […]
Wykolejenie składu towarowego na Węgrzech. Ranny maszynista
Na linii Budapeszt-Győr-Hegyesahalom, między miejscowościami Biatorbágy a Herceghalom wykoleiły się wagony pociągu towarowego. Ranny został maszynista. Trasa kolejowa łącząca stolicę Węgier z północno-zachodnią częścią kraju jest zablokowana. Na trasie ruszyły właśnie działania, mające na celu udrożnienie linii kolejowej. Na początek zaplanowano demontaż przewodów trakcyjnych, by wjechać mógł ciężki sprzęt i bezpiecznie pracować. W kolejnych etapach […]
Ambasador RP we Włoszech gościła w firmie Axtone
Firma Axtone – lider w projektowaniu i produkcji rozwiązań do pojazdów szynowych, gościła włoską delegację na czele z Anną Marią Anders – Ambasador RP we Włoszech. Wizyta odbyła się w środę 9 września na terenie największego zakładu produkcyjnego w Kańczudze. – Jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy gościć tak ważne osobistości – powiedział Davide Barbon, Prezes Axtone […]




