Nowoczesne elektryczne zespoły trakcyjne produkowane przez Stadler Polska zostały zaprojektowane z myślą o ochronie środowiska i zbudowane z ekologicznych materiałów, podlegających recyklingowi. System odzyskiwania energii sprawia, że pociągi będą oddawać do sieci trakcyjnej energię wytworzoną podczas hamowania. Pojazdy charakteryzują się także tym, że są cichsze od innych składów. Wygłuszenie aku pływa na wzrost komfortu podróży i pracy drużyn pociągowych.
Powiązane artykuły
Tomasz Preis ustąpił z funkcji Prezesa Zarządu Stadler Polska
Tomasz Preis ustąpił z funkcji Prezesa Zarządu i Dyrektora Zarządzającego Stadler Polska. Od 1 kwietnia pełniącym obowiązki Prezesa został Philipp Brunner – Wiceprezes Wykonawczy Dywizji Europa Centralna i Członek Zarządu Grupy Stadler. Współpracę ze Stadler Polska Tomasz Preis rozpoczął w 2010 roku. Zaczynał od zarządzania produkcją. W roku 2013 objął funkcję Dyrektora Operacyjnego, zaś trzy lata […]
OnTrain – nowa platforma wynajmu lokomotyw
Polska jest kluczowym korytarzem dla przepływu towarów i ładunków transportowanych między regionami Morza Bałtyckiego, zachodniego Morza Śródziemnego i Morza Czarnego. Znaczenie przewozów intermodalnych rośnie, co wymaga nowoczesnej, szybkiej i niezawodnej floty. Jako drugi co do wielkości rynek kolejowych przewozów towarowych w Europie, z liczbą 62 mld tonokilometrów zrealizowanych w 2023 r., Polska stoi przed wyzwaniem […]
Szczecin: Zdewastowali wnętrze tramwaju. Szuka ich policja
Wystarczyła im niecała minuta, by wyciąć tapicerkę z ośmiu oparć i dwóch siedzisk w tramwaju linii nr 6, należącym do Tramwajów Szczecińskich. Do zdarzenia doszło 26 kwietnia br. ok. godz. 16:50 na pętli Gocław, w drugim wagonie składu, poza zasięgiem wzroku motorniczego. – Chirurgiczną aktywność kobiety i mężczyzny w średnim wieku uwiecznił zainstalowany wewnątrz tramwaju […]