W debatach udział wzięli przedstawiciele: Instytutu Kolejnictwa, spółek Grupy PKP i Polskich Linii Kolejowych S.A., NASK – PIB, COI oraz eksperci kluczowych firm IT, co gwarantowało ich wysoki poziom merytoryczny.
Powiązane artykuły
Komfortowe i bardziej dostępne – PKP PLK inwestuje w warszawskie stacje i przystanki
PKP PLK w 2019 r. zainwestowały ponad 3 mln zł na działania zwiększające komfort i dostępność kolei dla osób korzystających z warszawskich stacji i przystanków. Do tej pory zainstalowano nowe windy, platformy, wiaty oraz tablice informacyjne. W lutym do użytku oddane zostaną kolejne 4 windy na przystanku Warszawa Aleje Jerozolimskie. Urządzenia mają ułatwić dostęp z […]
„Skanuj i jedź” – kody QR na przystankach kolejowych
Podróżni korzystający z kolei zyskali nowy, szybki sposób sprawdzania odjazdów pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły testy rozwiązania, które umożliwia wyświetlenie w telefonie aktualnego rozkładu jazdy po zeskanowaniu kodu QR umieszczonego na przystanku lub stacji. Nowoczesna informacja pasażerska Do tej pory podstawowym źródłem wiedzy o kursowaniu pociągów był papierowy rozkład jazdy umieszczany w gablotach. […]
Kobiety w PKP Intercity. Jak widzą kolej?
Aby samodzielnie prowadzić pociągi trzeba zdobyć licencję oraz świadectwo. Do uzyskania licencji konieczne jest odbycie kursów, które trwają około dwóch miesięcy. Świadectwo zdobywa się zaś w procesie szkolenia w ciągu ok. 14 miesięcy. Składa się ono z czterech etapów. Pierwsze dwa to szkolenia praktyczne i teoretyczne. Następnie w trzeciej części przechodzi się do prowadzenia pojazdu […]




