W debatach udział wzięli przedstawiciele: Instytutu Kolejnictwa, spółek Grupy PKP i Polskich Linii Kolejowych S.A., NASK – PIB, COI oraz eksperci kluczowych firm IT, co gwarantowało ich wysoki poziom merytoryczny.
Powiązane artykuły
Czy PKP Intercity uruchomi na swojej stronie Chatbota?
PKP Intercity stara się wykorzystywać technologię, by jeszcze bardziej ułatwić pasażerom korzystanie z usług transportu kolejowego. Świadczy o tym zapytanie wystosowane przez przewoźnika w celu uzyskania informacji o kosztach prowadzenia Voicebota oraz Chatbota na swojej stronie internetowej oraz komunikatorach. Przewidywane jest uruchomienie odrębnej linii telefonicznej, która pod taki program również zostałaby podpięta. Jakie wymagania stawia […]
UTK zaprezentował kolejne wytyczne dla jednostek notyfikowanych
Zgodnie z art. 6 rozporządzenia 250/2019 modyfikacja dokonana w danym podsystemie już po przeprowadzeniu weryfikacji WE nie zawsze wiąże się z ponownym angażowaniem jednostki notyfikowanej i tym samym dokonywaniem zmian w certyfikacie weryfikacji WE podsystemu. Zastrzeżenie takie nie powinno znajdować się w certyfikatach, gdyż dotyczy materii, którą regulują przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Wobec tego, nie […]
Holandia zadowolona z testów wodorowego pociągu Coradia iLint
Wodorowy pociąg Coradia iLint, wyprodukowany przez Alstom, pomyślnie przeszedł testy na 65-km linii między Groningen a Leeuwarden. Raport z wynikami opublikowały władze holenderskiej prowincji Groningen. Testy pociągu wodorowego przeprowadzone zostały w marcu br. przez holenderskiego zarządcę infrastruktury kolejowej – ProRail, operatora kolejowego – Arriva oraz firmę energetyczną Engie. Nad całością zaś czuwał niezależny dostawca usług […]