W debatach udział wzięli przedstawiciele: Instytutu Kolejnictwa, spółek Grupy PKP i Polskich Linii Kolejowych S.A., NASK – PIB, COI oraz eksperci kluczowych firm IT, co gwarantowało ich wysoki poziom merytoryczny.
Powiązane artykuły
Pomorska Kolej Metropolitalna świętuje 5-lecie istnienia [VIDEO]
Jak zaznaczył profesor UG, wielu z nas zatarły się dziś informacje o problemach, z którymi mierzyliśmy się przy budowie PKM. Jednak projekt powstał – tym samym wykonawcy wysłali bardzo ważny sygnał inwestorom z Polski i świata, że „na Pomorzu rzeczy niemożliwe są możliwe”. – PKM pozwala nam łączyć różne potencjały metropolii – dodał Marcin Wołek. […]
“Rok 2023 był przełomowy”. Unijne pieniądze zasilają polski transport szynowy [WYWIAD]
Nieco mniejszą, choć również przekraczającą nakłady w wys. 100 mln zł (dokładnie 102 941 344,50 zł) inwestycją może pochwalić się MPK w Krakowie, które w ramach projektu pn. „Zakup niskopodłogowego taboru tramwajowego w celu usprawnienia i poprawy jakości komunikacji zbiorowej w Krakowie – część III” dokonał zakupu 10 sztuk tramwajów typu Lajkonik II, odebranych w […]
O liberalizacji rynku kolejowego – przed nami 3. konferencja “Prawo kolejowe”
Urząd Transportu Kolejowego i Fundacja ProKolej zapraszają 27 marca na konferencję „Prawo kolejowe”. Tegoroczna edycja obejmować będzie tematy związane z liberalizacją rynku przewozów pasażerskich, prawem podatkowym, regulacjami odnoszącymi się do inwestycji linowych i zagospodarowania przestrzennego. Konferencja, która organizowana jest po raz trzeci ma na celu wymianę wiedzy i doświadczeń oraz integrację środowiska prawniczego skupionego wokół […]