W akcji ze strony PKP Energetyka uczestniczyli: Wiesław Chrząściel, Łukasz Węgrzyn, Kazimierz Kolano, Grzegorz Wawro, Grzegorz Kusina, Janusz Wołowiec, Piotr Michalski, Janusz Matuszek.
Zwracamy ponadto uwagę, na duże ryzyko i wewnętrzną sprzeczność, jaką w założonej wersji rodzi projekt CPK. W celu umożliwienia dalszego rozwoju segmentu niskokosztowego do czasu zbudowania CPK konieczne byłyby inwestycje w lotnisko w Modlinie. W przeciwnym razie linie niskokosztowe – zarówno tanie linie, jak i czartery – zablokowałyby operacyjnie lotnisko Chopina w Warszawie. A z kolei rozwój lotniska modlińskiego odebrałby znaczącą część ruchu w CPK, […]
Zamawiający określił wymagania eksploatacyjne, które wyglądają w następujący sposób: przegląd P1: co 10 dni; przegląd P2 co 60 dni +/- 10 dni; przegląd P3: co 400 000 km +/- 5% lub 24 miesiące; naprawa P4: co 1 mln km / co 8 lat; naprawa P5: co 3 mln km / co 24 lata. Post […]
Dostępne jednostki elektryczne typu RegioPanter to popularny i sprawdzony model produkowany przez Grupę Škoda. Są one eksploatowane w Czechach, na Słowacji i Łotwie, a ostatnio zostały dostarczone do Estonii, gdzie rozpoczęły już eksploatację próbną. Oferują klientom optymalne rozwiązanie w zakresie modernizacji floty w transporcie podmiejskim, regionalnym i międzyregionalnym. Łącznie wyprodukowano lub zamówiono ponad 300 takich […]