Wydarzenia

PKP Intercity odsłoniło w Warszawie mural

Okolice stacji Metro Politechnika zdobi nowy mural – stworzony w ramach kampanii reklamowej PKP Intercity. Narodowy przewoźnik promuje w ten sposób specjalną ofertę miliona biletów w promocyjnych cenach. Do tej pory spółka sprzedała ich ponad 400 tys.

Mural PKP Intercity powstał na budynku przy ul. Waryńskiego 3, nieopodal stacji Metro Politechnika.
Mural PKP Intercity powstał na budynku przy ul. Waryńskiego 3, nieopodal stacji Metro Politechnika.

Mural, przy pomocy komiksowej kreski, przedstawia główną kreację kampanii PKP Intercity. Mural jest także częścią platformy komunikacyjnej „Dbamy o dobre relacje”, zachęcającej Polaków do podróżowania pociągami. Zawarte na nim zostało także główne hasło przeprowadzanej akcji: „Na dobry początek relacji, milion biletów w promocji”. Całość zaś została namalowana z wykorzystaniem ekologicznych farb antysmogowych.

Oprócz muralu w ramach kampanii reklamowej powstał 30-sekundowy spot, który od początku października transmituje telewizja. Przekaz o milionie biletów w super cenach wzmacniany jest także reklamą w radiu oraz na billboardach w całym kraju. Działania offline są wspierane w kanałach digital, między innymi w serwisach VOD i mediach społecznościowych.

Polacy są zainteresowani podróżami kolejami. Świadczą o tym nie tylko rekordowe wyniki przewozowe PKP Intercity w bieżącym roku, lecz także duże zainteresowanie październikową akcją promocyjną. W szybkim tempie zbliżamy się do połowy sprzedanej puli, co pokazuje jak wielkie jest zapotrzebowanie na kolejowe podróże po naszym kraju. Cieszymy się, że jesteśmy darzeni coraz większym zaufaniem – mówi Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.

Sukces kampanii PKP Intercity

Sześć dni od rozpoczęcia kampanii PKP Intercity sprzedało ponad 400 tys. promocyjnych biletów w ramach oferty Promo. Są one dostępne na różnych etapach sprzedaży – po jej uruchomieniu, na kilkanaście czy kilka dni przed odjazdem, jak i nawet w dniu podróży. Ich dostępność zależy od popularności danego połączenia. Oznacza to, że czasami wystarczy wybrać pociąg o nieco mniej popularnej godzinie, by kupić dużo tańszy bilet.

Bilety podzielono według pięciu poziomów promocji w ramach ogólnodostępnej oferty Promo: Super Promo, Promo Plus, Promo 45 (bilety tańsze o 45% od ceny bazowej), Promo 30 (tańsze o 30%) i Promo 15 (tańsze o 15%).

Dzięki ofercie Promo i zróżnicowanym progom promocyjnym możliwe jest np. kupienie biletu na połączenie EIP obsługiwane pojazdem Pendolino na trasie WarszawaKraków czy WarszawaGdańsk nawet za 49 zł. W pociągach kategorii TLK i IC bilety te kupimy już za 19 zł. Co ważne oferta obejmuje również przejazdy w pierwszej klasie – dzięki temu podróże w wyższym standardzie stały się bardziej dostępne.

Warto pamiętać, że promocja łączy się także z ulgami ustawowymi. Studenci, seniorzy czy uczniowie podróżują jeszcze taniej. Najniższe ceny wyniosą dla poszczególnych grup odpowiednio: studenci (ulga 51%) – już od 9,31 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 24 zł w pociągach kategorii EIC i EIP, seniorzy i uczniowie (ulga 37%): od niespełna 12 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 30,87 zł w kategoriach EIC i EIP.

Dodaj komentarz