Należności za bilety według ofert standardowych i specjalnych, których warunki wyłączają zwrot, możesz uzyskać:
- w kasie biletowej – gdy są zwracane przed upływem terminu ich ważności,
- w drodze reklamacji – gdy są zwracane po upływie terminu ich ważności lub zostały kupione w Serwisie e-IC albo aplikacji PKP Intercity.
Jeżeli do biletów wymienionych były kupione rezerwacje, dopłaty do pociągu EIP lub bilety na przewóz – to należności za te bilety również możesz uzyskać bez potrącania odstępnego.
Jeżeli bilet został zwrócony w serwisie e-IC albo aplikacji PKP Intercity z potrąceniem odstępnego, zwrócimy kwotę pobranego odstępnego w drodze reklamacji.
Reklamacje można składać na www.intercity.pl.
Dlaczego niemieccy kolejarze strajkują?
Maszyniści domagają się skrócenia czasu pracy z 38 do 35 godzin tygodniowo, bez wpływu na wynagrodzenie. Związkowcy, poza zmianą godzin pracy, domagają się także podwyżki płac – o 555 euro miesięcznie oraz premii w wysokości rekompensaty za inflację.
DB zaproponowało podwyżkę wynagrodzeń o 11 proc. w ciągu 32 miesięcy oraz premię inflacyjną. GDL ofertę odrzuciło.
“Rozmowy z DB utknęły w martwym punkcie”. Niemieccy kolejarze nie wykluczają dalszych strajków