Raport z Polski Wydarzenia

WARS nagrodzony Złotym Godłem QI

Usługa gastronomiczna WARS na pokładach pociągów PKP Intercity została nagrodzona Złotym Godłem QI w kategorii QI Services – Usługi Najwyższej Jakości. Przyznany tytuł oraz Certyfikat to potwierdzenie najwyższej jakości.

Wyróżnienie przyznała Kapituła Programu, odbywającego się pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, Katedry Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, bardzo wysoko oceniła i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach działalności WARS S.A.

WARS S.A. to firma istniejąca na rynku przewozów pasażerskich od ponad 75 lat jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych, polskich symboli transportu kolejowego, specjalizując się w usługach gastronomicznych i hotelowych na pokładach pociągów.

– Usługi gastronomiczne świadczymy w ponad 215 pociągach dziennie uruchamianych przez PKP Intercity, które kursują na trasach krajowych i międzynarodowych. W ramach zaplecza logistycznego posiadamy 5 placówek zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Gdyni, Szczecinie i Wrocławiu. „Dla przybliżenia skali działalności mogę podać, że w 2023 r. nasi Goście zjedli ponad 200 tys. sztuk porcji kotleta schabowego, możemy to porównać do liczby ludności Rzeszowa lub Torunia – powiedział Prezes Artur Kowalczyk.

 

Podróże w porze nocnej w wagonach sypialnych i kuszetach zapewniają spokojny sen i pełen komfort. Nasi konduktorzy w 2023 r. obsłużyli ponad 230 tys. pasażerów, świadcząc kompleksową obsługę w trakcie całej podróży. Niezależnie od długości trasy wybierając „hotel na szynach” konduktor czuwa nad wygodą i bezpieczeństwem pasażerów.

Catering i restauracje stacjonarne w Warszawie to kolejny obszar, w którym WARS rozwija swoje portfolio. Wszystkie zlecenia realizuje z wielką starannością dbając o najdrobniejsze szczegóły, począwszy od zaplanowania odpowiedniego menu, aranżacji miejsca, dekoracji, a skończywszy na profesjonalnym serwisie.

-Cieszymy się, że nasze starania o dobrą jakość zostały dostrzeżone i docenione w Ogólnopolskim Programie Najwyższa Jakość QI. Tytuł laureata oraz godło zawdzięczamy doświadczonej kadrze pracowników z doskonałą znajomością usług gastronomicznych, kolejowych i z zamiłowaniem do podróży. Będziemy się starać by w przyszłych latach rozwijać ofertę i wyjść naprzeciw potrzebom naszych Gości” – stwierdziła Prezes Monika Jurek Halesiak.

 

Przez 365 dni w roku 2,5 tys. pracowników świadczy usługi:

  • gastronomiczne w pociągach,
  • hotelowe w wagonach sypialnych i z miejscami do leżenia,
  • gastronomiczne w restauracjach stacjonarnych w Warszawie,
  • cateringowe dla klientów biznesowych i indywidualnych,
  • utrzymania czystości taboru kolejowego.

Dodaj komentarz