Dworce zmieniają się dla podróżnych
PKP S.A. kontynuują największy w historii program przebudowy polskich dworców. W najbliższych miesiącach kolejarze planują udostępnić podróżnym nowo wybudowane dworce w Bielsku Podlaskim, Oświęcimiu, Sędziszowie Małopolskim, Nidzicy i Pomiechówku.
Kompleksowa informacja i pomoc dla podróżnych
Informacje dotyczące obowiązującego rozkładu jazdy pociągów są dostępne na stacjach i przystankach w formie plakatów, w wyszukiwarkach portalpasazera.pl, rozkład-pkp.pl oraz w aplikacjach mobilnych Portal Pasażera i Rozkład-PKP. Przyszły rozkład jazdy dostępny jest na portalpasazera.pl, a tydzień przed wprowadzeniem zmian w rozkładzie na stacjach i przystankach pojawią się plakaty.
Centrum Wsparcia Klienta (CWK) to działający całodobowo zespół, który zapewnia pasażerom pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień na kolei, spowodowanych np. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, CWK organizuje zastępczy transport podróżnych do stacji docelowej czy wydawanie poczęstunków na dworcach. Pracownicy CWK współpracują z załogami pociągów pasażerskich oraz koordynują obsługę pasażerów o ograniczonej sprawności ruchowej. W czasie wakacyjnych podróży wsparciem służą także pracownicy punktów InfoDworzec.