Na koniec chciałbym zapytać, jakie są Wasze dalsze plany związane z tym segmentem rynku tramwajowego?
Naszym głównych celem jest zapewnienie naszym Klientom możliwości dywersyfikacji źródła dostaw przejść międzyczłonowych. Przyspieszenie terminów budowy i serwisowania pojazdów szynowych poprzez skrócenie czasu oczekiwania na przedmiotowe komponenty z okresu 6-12 miesięcy do 2-3 miesięcy od daty zamówienia. Bardzo doceniamy wszystkie uwagi i merytoryczna krytykę od naszych Klientów, ponieważ dzięki niej identyfikujemy obszary do samodoskonalenia, co jest dla nas motorem napędowym. Finalnie chcemy udowodnić, że produkcja tego ważnego komponentu może być zrealizowana przez polską firmę i że na tle naszych zagranicznych konkurentów z branży nie mamy powodów do kompleksów. Wierzymy, że nasze działanie przyczyni się do ustalenia nowej polityki cenowej i przyspieszenia terminów dostaw, co bezpośrednio przełoży się na sukces naszych Klientów i zadowolenie pasażerów komunikacji miejskiej.