Wywiady

Kolej zadowolona z naszych produktów

Z Andrzejem Kowalczykiem, prezesem zarządu MABO Sp. z o.o., rozmawialiśmy o sukcesach firmy, nagrodach oraz oczekiwaniach klientów.

Raport Kolejowy: Panie Dyrektorze, zacznijmy od pytania dotyczącego wyróżnienia MABO Sp. z o.o. statuetką „Bandera sukcesu”. Czym jest to wyróżnienie i jak może się przełoży na promocję firmy?

Andrzej Kowalczyk: To pytanie wymaga doprecyzowania odpowiedzi. Otóż w konkursie „Biznes pod banderą sukcesu 2018” MABO w głosowaniu internetowym zdobyło 1 miejsce wśród 10 laureatów konkursu, w rankingu średnich firm. Zostaliśmy wyróżnieni statuetką i nagrodą. Tyle gwoli wyjaśnienia. Co do samego wyróżnienia jesteśmy dumni, że je otrzymaliśmy. Dla MABO, jego właścicieli i pracowników jest ono ważne, ponieważ oznacza to, że zostaliśmy zauważeni na rynku lokalnym jako firma innowacyjna z ciekawymi produktami. W tym plebiscycie każdy mógł zgłosić dowolny podmiot a następnie kapituła konkursu decydowała o wyborze firm jakie wezmą udział we właściwym jego etapie. Przyznanie „Bandery sukcesu 2018” zmieniło także wizerunek firmy wśród partnerów a przede wszystkim na rynku pracy. Przekłada się to na wzrost zainteresowania firmą wśród potencjalnych pracowników, chodzi tutaj o absolwentów szkół i uczelni jaki i o branżowych fachowców z doświadczeniem. To benefit, którego się nie spodziewaliśmy ale bardzo miły. Jak mówią niektórzy – skoro was wyróżnili to musicie być dobrzy w tym co robicie a to stwierdzenie to także nagroda.

RK: Czy nagroda miała również wymiar finansowy?

AK: Tak, w konkursie MABO otrzymało nagrodę w wysokości 10.000,- zł, z przeznaczeniem na promocję firmy, udział w imprezach branżowych, targach, itp.