Maksymalna pojemność składowania to prawie 1000 UTI. Terminal przeładowuje wszystkie typy jednostek intermodalnych, w tym nadwozia wymienne i naczepy siodłowe. Własna agencja celna zapewnia obsługę towarów znajdujących się pod dozorem celnym.
Powiązane artykuły
W te wakacje nie pojedziemy nad morze „Słonecznym” pociągiem
Podczas zbliżających się wakacji nie zostanie uruchomiony pociąg „Słoneczny” łączący Warszawę z Ustką i przejeżdżający przez Trójmiasto. Spółka Koleje Mazowieckie informuje, że decyzja została podjęta w związku z trwającą pandemią COVID-19 i związanymi z nią ograniczeniami oraz obostrzeniami sanitarnymi.
Stadler zmienia oblicze kolei w Prowansji
Szwajcarski producent taboru kolejowego Stadler podpisał umowę z francuskim przewoźnikiem Chemins de fer de Provence (CP) na dostawę ośmiu nowoczesnych, hybrydowych zespołów trakcyjnych. Nowe pojazdy, dostosowane do wąskotorowej linii łączącej Niceę z Digne-les-Bains, stanowią istotny krok w kierunku zrównoważonej mobilności w regionie Provence-Alpes-Côte d’Azur. Dzięki napędowi hybrydowemu łączącemu silniki zasilane biopaliwem z technologią bateryjną, nowe […]
Jak rozwija się sektor przewozów towarowych? Zapraszamy na konferencję
Dynamiczne zmiany otoczenia gospodarczego oraz skutki światowego kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa stworzyły konieczność wskazania potencjalnych scenariuszy rozwoju m.in. transportu intermodalnego i przewozów cargo. W dniach 20-22 października br. w Małaszewiczach, Terespolu i Janowie Podlaskim odbędzie się konferencja „Kolejowe przejścia graniczne – klucz do eksportu i tranzytu”. Wydarzenie jest częścią obchodów Europejskiego Roku Kolei 2021. Organizatorami […]




