Na trasie Wrocław – Międzylesie kursuje na dobę ponad 45 pociągów pasażerskich. Linia jest wykorzystywana także do przewozu ładunków. Malownicza i zróżnicowana trasa przebiega w terenie nizinnym, podgórskim i górskim i prowadzi przez mosty, wiadukty i tunele.
Powiązane artykuły
C&C Partners zacieśnia współpracę z PKP Telkol
W piątek 19 maja w leszczyńskiej siedzibie spółki C&C Partners podpisano list intencyjny dotyczący współpracy w zakresie sprzedaży, instalacji i konserwacji systemów monitoringu wizyjnego oraz telewizji dla przejazdów kolejowych. PKP Telkol Sp. z o.o. to wiodąca firma na rynku kolejowym, specjalizująca się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz świadczeniu usług. Podsiada długoletnie doświadczenie i doskonałą […]
Nowy wiadukt kolejowy usprawni ruch na linii Poznań – Wrocław
Po zakończeniu prac pociągi między Poznaniem a Wrocławiem pojadą z prędkością do 160 km/h. Czas przejazdu najszybszych składów między stolicami Wielkopolski i Dolnego Śląska wyniesie ok. 1:30 h. Prace prowadzone są w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń” o wartości 1,5 […]
Z Radomia sprawniej dojedziemy pociągiem nad Zalew Siczki
Mieszkańcy Radomia zyskają wkrótce sprawniejszy i bezpieczniejszy dojazd nad Zalew Siczki. PKP Polskie Linie Kolejowe kontynuują prace na 12-kilometrowym odcinku torów Radom – Jedlnia-Letnisko. Koszt inwestycji to 18 mln zł. Prace zakończą się we wrześniu br. Prace na 12 km odcinku między Jedlnią-Letnisko a Radomiem rozpoczęły się pod koniec czerwca. Maszyna PUN, czyli pociąg do […]