To bardzo dobra wiadomość dla spółki, która organizuje przejazdy rozbudowanym taborem i pociągami w różnych wariantach, jednak już dość wiekowymi. Polregio już teraz zaznacza, że w związku z możliwością korzystania z dopłat unijnych i koniecznością odświeżenia parku pojazdowego, będzie stawiać swoim przyszłym dostawcom wysokie wymagania dotyczące nowego sprzętu kolejowego. Pojazdy szynowe, zgodnie z zapowiedziami, spełnią nie tylko bieżące wymogi technologiczne. Powinny być także dostosowane do możliwego rozwoju operatora i umożliwiać funkcjonalne wykorzystanie ich w przyszłości.
Powiązane artykuły
Na linię kolejową nr 210 wracają pociągi [ZDJĘCIA]
Trzy miesiące przed określonym w umowie terminem oddany do użytku został odcinek linii kolejowej nr 210, między Czaplinkiem a Złocieńcem w woj. zachodniopomorskim. Powstały tam m.in. dwa nowe perony. Wykonawcą prac była grupa NDI. Aktualnie trwa drugi etap prac w ramach zadania. „Rewitalizacja linii kolejowej nr 210 na odcinku Szczecinek – Runowo Pomorskie”. Za oba […]
Oleg Poleev został pierwszym zastępcą dyrektora generalnego Kolei Rosyjskich
Pracę w Kolejach Rosyjskich rozpoczął w 2002 r., od 2005 r. był szefem stacji Biryulyovo kolei moskiewskiej. W latach 2010-2017 pełnił funkcję pierwszego zastępcy szefa Moskiewskiego Terytorialnego Centrum Usług Transportu Korporacyjnego (TTFSTO), a od 2017 do 2018 roku – szefa Południowego Uralu TFFTO. Przed zatrudnieniem w JSC Russian Railways Logistics Oleg Poleev pracował na stanowisku kierownika działu […]
Technikum Kolejowe we Wrocławiu aktywnie kształci młodzież
Zajęcia praktyczne pod hasłem „Bezpieczna podróż bezpieczny podróżny” zorganizowane zostały przez przedstawicieli Sekcji Eksploatacji Wrocław Brochów PKP Cargo. W ich ramach młodzież poznała od zaplecza stanowisko pracownika – odprawiacza pociągu. Osoby prowadzące omówiły razem z uczniami wszystkie dokumenty techniczno-handlowe, które w ramach obsługi musi sporządzać operator. Post Views: 410