Raport Kolejowy: Firma MABO funkcjonuje na rynku od ponad 50 lat. Pół wieku w Polsce oznacza funkcjonowanie w różnych rzeczywistościach społecznych i gospodarczych. Co, według Pana, zdecydowało o tym, że mały zakład ślusarski stał się z czasem firmą zatrudniająca ponad 200 osób?
Powiązane artykuły
Michał Litwin: Największe wyzwanie? Pogodzenie konwencjonalnych norm kolejowych z technologią magrail [WYWIAD]
Wzięliśmy pod uwagę kilka czynników, które były dla nas kluczowe. Są to przede wszystkim: charakterystyka zaoferowanego nam toru oraz dostęp do infrastruktury elektroenergetycznej, koszty, kwestie formalne oraz możliwość pozyskiwania specjalistów. Nie bez znaczenia było także bardzo otwarte podejście, z którym spotkaliśmy się w Ciech Sarzyna. Post Views: 1 130
RODO – Dane są najcenniejszą walutą
Rozporządzenie ogólne o ochronie danych osobowych, jego zastosowanie na kolei, a także aspekty probiznesowe i proklienckie były tematem rozmowy Raportu Kolejowego z dr Maciejem Kaweckim, Dyrektorem Departamentu Zarządzania Danymi w Ministerstwie Cyfryzacji.
Aleksander Drzewiecki: Przewoźnikom zależy na pasażerach
Nasza firma od samego początku pandemii w innowacyjny sposób podeszła do tematu dezynfekcji pojazdów. Celem zabezpieczenia naszych pasażerów stosujemy najnowocześniejsze metody czyszczenia pojazdów. Urządzenie do zamgławiania zaprojektowane jest do atomizacji mikro kropelek i wytwarzania z nich tzw. Suchej mgły. Dzięki temu środek dezynfekcyjny, który jest rozpylany dostaje się w najdrobniejsze szczeliny wewnątrz pociągu. Samo urządzenie […]