Producent pojazdu opracował projekt w oparciu o platformę Mireo Plus firmy Siemens Mobility. Głównym elementem wodorowego napędu trakcyjnego są zamontowane na dachu ogniwa paliwowe. System obejmuje najnowszą generację podpodłogowych akumulatorów dostarczonych przez firmę Saft, specjalizującą się w produkcji akumulatorów. Pojazd zasilany wodorem stanowi adaptację udanej platformy pociągów regionalnych Mireo. która jest dostępna w wersji zasilanej z akumulatorów, a także z konwencjonalnym napędem elektrycznym.
Powiązane artykuły
Nowe centrum sterowania w Krakowie
Sprawne podróże dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne zapewnią systemy komputerowe i nowe urządzenia w Lokalnym Centrum Sterowania Kraków Mydlniki zapewniają. Inwestycja jest efektem przebudowy linii na odcinku Kraków Główny Towarowy – Kraków Mydlniki.
PKP CARGO CONNECT przewiezie 2 mln ton cukru dla Krajowej Spółki Cukrowej
On również wskazuje na to, że ten kontrakt to przykład owocnej współpracy spółek na rzecz rozwoju innowacyjnych rozwiązań w transporcie masowym i logistyce. – Skorzysta na niej także, co warto podkreślić, Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A., m.in. dzięki większemu wykorzystaniu jego infrastruktury. W taki sposób tworzy się łańcuch wartości w polskiej gospodarce. Poszukiwanie takich synergii, […]
KRAUSE wykonawcą kompleksowej infrastruktury technicznej do nowej hali serwisowej Podkarpackiej Kolei Aglomeracyjnej w Rzeszowie
Warto zaznaczyć, że w przypadku konstrukcji o tak dużych gabarytach wymaganiem samym w sobie jest precyzyjny montaż. Doświadczenie ekipy serwisowej producenta pozwoliło na sprawny montaż tej 100-metrowej konstrukcji w zaledwie 3 tygodnie. Użytkownicy mają gwarancję stabilności konstrukcji oraz bezproblemowe jej użytkowanie nawet w długim okresie eksploatacji. Mobilna platforma segmentowa. Drugą, znacznie bardziej wymagającą konstrukcją, była […]