Producent pojazdu opracował projekt w oparciu o platformę Mireo Plus firmy Siemens Mobility. Głównym elementem wodorowego napędu trakcyjnego są zamontowane na dachu ogniwa paliwowe. System obejmuje najnowszą generację podpodłogowych akumulatorów dostarczonych przez firmę Saft, specjalizującą się w produkcji akumulatorów. Pojazd zasilany wodorem stanowi adaptację udanej platformy pociągów regionalnych Mireo. która jest dostępna w wersji zasilanej z akumulatorów, a także z konwencjonalnym napędem elektrycznym.
Powiązane artykuły
Koleje Dolnośląskie grają z WOŚP [AUKCJE]
W niedzielę, 29 stycznia, podczas kontroli biletów w pociągach KD wolontariusze powinni legitymować się identyfikatorem 31. Finału WOŚP. Z oferty wykluczony jest jedynie „Pociąg do kultury”, obsługiwany wspólnie z niemiecką spółką przewozową. Wszystkie aukcje regionalnego przewoźnika są dostępna na Allegro do 12 lutego 2023 w zakładce Pomagaj z WOŚP pod tym linkiem. Pozostałe licytacje. Zestaw […]
Katastrofa kolejowa we wschodnim Tajwanie. Nie żyją 54 osoby [FILM]
Katastrofa kolejowa we wschodniej części Tajwanu. Jak podają światowe media, w wyniku wykolejenia pociągu w tunelu w Górach Tajwańskich (okolice miasta Hualian) zginęło 54 osób. Wśród ofiar jest jeden obcokrajowiec – Francuz. Do zdarzenia doszło w piątek 2 kwietnia, w godzinach popołudniowych (czasu lokalnego). Pociąg jadący do Taidong na wschodnim wybrzeżu, wykoleił się w tunelu […]
Koleje Ukraińskie otworzą na największych dworcach covidowe laboratoria testowe
Ukrzaliznytsia wprowadza od 21 października nowe zasady bezpieczeństwa podróży. Osoby, które od czwartku będą chciały wsiąść na pokład pociągu UZ, będą musiały przedstawić paszport covidowy lub negatywny wynik testu. Koleje Ukraińskie zwróciły się do 20 laboratoriów z propozycją zorganizowania na terenie największych dworców kolejowych w kraju punktów testowych. Ma to poprawić bezpieczeństwo pasażerów w trakcie […]