Producent pojazdu opracował projekt w oparciu o platformę Mireo Plus firmy Siemens Mobility. Głównym elementem wodorowego napędu trakcyjnego są zamontowane na dachu ogniwa paliwowe. System obejmuje najnowszą generację podpodłogowych akumulatorów dostarczonych przez firmę Saft, specjalizującą się w produkcji akumulatorów. Pojazd zasilany wodorem stanowi adaptację udanej platformy pociągów regionalnych Mireo. która jest dostępna w wersji zasilanej z akumulatorów, a także z konwencjonalnym napędem elektrycznym.
Powiązane artykuły
Otwarto dworzec w Milanówku
Dzięki nowoczesnym systemom monitoringu, kontroli dostępu oraz systemowi sygnalizacji włamania i napadu, dworzec w Milanówku jest teraz bardziej bezpieczny. Dodatkowo, dzięki systemowi inteligentnego zarządzania budynkiem (BMS), dworzec jest bardziej przyjazny dla środowiska, zapewniając optymalne zużycie energii elektrycznej, ciepła i wody. Całkowity koszt inwestycji wyniósł prawie 4,7 mln złotych brutto. Inwestorem były Polskie Koleje Państwowe S.A., […]
Czechy chcą zainwestować rekordową kwotę w infrastrukturę drogową i kolejową
Czeski rząd zatwierdził najwyższy w historii projekt budżetu Państwowego Funduszu Infrastruktury Transportowej. Na inwestycje transportowe przeznaczonych ma zostać 127,5 mld czeskich koron. Ze źródeł krajowych pochodzić będzie większość – bo aż 90,5 mld koron, UE dofinansuje działania kwotą 22 mld koron, a 15 mld koron Europejski Instrument na rzecz Odbudowy i Odporności (RRF) – Projekt […]
Wiadukty w Kartuzach przeszły próby obciążeniowe
Na nowych wiaduktach kolejowych w Kartuzach przeprowadzono próby obciążeniowe. Konstrukcję sprawdziła ważąca 116 ton lokomotywa. Testy przebiegły pozytywnie. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kończą prace związane z budową nowej łącznicy przy stacji Kartuzy. Na trasie położony jest tor, sprawdzono także dwa wiadukty kolejowe nad drogami wojewódzkimi nr 224 i 211, na trasie nowego odcinka linii […]




