MC: Wspólny Bilet został wprowadzony 9 grudnia i nie było z tym żadnych problemów. Pasażerowie już korzystają z tej oferty. Nie słyszałem krytycznych uwag.
Rozmawiał Piotr Czartoryski-Sziler
Powiązane artykuły
RODO – Dane są najcenniejszą walutą
Rozporządzenie ogólne o ochronie danych osobowych, jego zastosowanie na kolei, a także aspekty probiznesowe i proklienckie były tematem rozmowy Raportu Kolejowego z dr Maciejem Kaweckim, Dyrektorem Departamentu Zarządzania Danymi w Ministerstwie Cyfryzacji.
Szukaliśmy własnej niszy na rynku
O specyfice napraw i czyszczenia toalet na polskiej kolei rozmawialiśmy z Maciejem Grobelskim z GG Technic.
Artur Martyniuk, POLREGIO: Kontynuujemy kompleksową restrukturyzację [WYWIAD]
Warto podkreślić, że użytkownicy kolei regionalnej oczekują inwestycji w tabor. Ze zleconych przez nas badań na ogólnopolskiej próbie wynika, że poparcie dla inwestycji deklaruje aż 74% Polaków, którzy regularnie korzystają z naszych usług, czy też przewozów kolejowych spółek samorządowych. To przytłaczająca większość i oczekują oni zmian w miejscu ich zamieszkania, czyli nie tylko w aglomeracjach, […]