Rozmawiał RK
Powiązane artykuły
Marek Olkiewicz: Działań dla bezpieczeństwa nie przerywamy [WYWIAD]
W 2021 r. kontynuujemy kampanię zgodnie z obowiązującymi warunkami i poszerzamy działania związane kulturą bezpieczeństwa. Jak będą wyglądały działania w zakresie bezpieczeństwa w kolejnym roku? Nadal będziemy prowadzić szkolenia dla osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo ruchu kolejowego, a jeśli sytuacja pandemiczna pozwoli, także na symulatorze dla dyżurnych ruchu. Dzięki inwestycjom, nowoczesne urządzenia komputerowe na kolejnych liniach […]
H. Kubik: Bawiąc uczyć – tworzymy Kolejowy Plac Zabaw
Post Views: 2 917
Maciej Kaczanowski: Przemysł kolejowy wciąż inwestuje w innowacje
Kampania koncentruje się w szczególności na procesie rekrutacji i retencji następnego pokolenia wykwalifikowanych pracowników, wykraczając nawet poza generację Z. Niemniej jednak badanie nadal stanowi wyjątkową okazję do bezpośredniego kontaktu z generacją Z, w szczególności w zakresie tworzenia lepszej polityki przemysłowej i publicznej dla ich potrzeb. Dzięki słuchaniu możemy podejmować świadome decyzje w zakresie przyciągania nowych […]