Nie znając kosztów przeglądów P5 nowego taboru (nie było jeszcze takich przetargów), można do szacunków założyć ich koszt na poziomie podobnym do kosztów P5 EZT EN57, który bez większych modernizacji wynosi około 5 mln zł, co zwiększyłoby różnicę między taborem nowym a modernizowanym o dalsze 5 mln zł do kwoty 18,4 mln zł.
Powiązane artykuły
Zmodernizowane Feniksy zasilą tabor POLREGIO
Przewozy Regionalne pozyskały do eksploatacji 14 elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57 od konsorcjum zawiązanego przez Polski Tabor Szynowy oraz H. Cegielski – Fabrykę Pojazdów Szynowych. Składy po przebytej w poznańskich zakładach Cegielskiego modernizacji wyjadą na tory jako EN57 Feniks.
KVBZ dostarczy Kolejom Ukraińskim pierwsze ze 100 nowych wagonów
Minister Infrastruktury Ukrainy Ołeksandr Kubrakow i p.o. Prezesa Zarządu Kolei Ukraińskich Aleksander Kamyszyn odwiedzili KVBZ, sprawdzając postęp prac przy produkcji 100 nowych wagonów kolejowych. Pierwsze dwa dostarczone zostaną do UZ do 24 sierpnia. – W przyszłym roku powinniśmy odebrać całą partię wagonów – mówił Kamyszyn. – Jeszcze w tym roku trafi do nas 10 sztuk. […]
Kolejne Vectrony od Siemens Mobility zasilą flotę PKP Cargo
Zakupione przez PKP CARGO lokomotywy Vectron MS dysponują mocą 6,4 MW przy zasilaniu napięciem przemiennym i 6,0 MW przy zasilaniu napięciem stałym oraz zostały wyposażone w system ETCS zgodny z obecnie obowiązującymi specyfikacjami (Baseline 3). Posiadają homologację na Polskę, Niemcy, Austrię, Czechy, Słowację oraz Węgry, przy czym pojazdy z platformy Vectron – jako jedyne nowoczesne […]