Nie znając kosztów przeglądów P5 nowego taboru (nie było jeszcze takich przetargów), można do szacunków założyć ich koszt na poziomie podobnym do kosztów P5 EZT EN57, który bez większych modernizacji wynosi około 5 mln zł, co zwiększyłoby różnicę między taborem nowym a modernizowanym o dalsze 5 mln zł do kwoty 18,4 mln zł.
Powiązane artykuły
PESA Bydgoszcz dostarczy kolejne pociągi dla ŁKA [ZDJĘCIA]
Marszałek Województwa Łódzkiego Grzegorz Schreiber podpisał umowę z PESA Bydgoszcz na dostawę kolejnych nowych pociągów PESA Regio 160. Realizacja kontraktu pozwoli zwiększyć liczbę taboru kolejowego Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Nowe pociągi od PESA Bydgoszcz rozwijają prędkość do 160 km/h. Producent znad Brdy dostarczy pojazdy elektryczne, składające się z trzech członów, mogących przewieźć nawet 350 pasażerów, w […]
Pociąg wodorowy CAF przejechał 800 km bez tankowania
Pociąg wodorowy CAF pokonał trasę z północy na południe Hiszpanii (804 km) bez konieczności tankowania. Projekt wdrożenia pojazdu realizuje konsorcjum, na które składają się m.in.:CAF, DLR, Toyota, Renfe, Adif, CNH2, IP i Stemmann-Technik. Swoją trasę testową pociąg wodorowy rozpoczął w Madrycie, zakończył zaś w Meridzie. Przejechał przez miasta Talavera de la Reina, Monfrague i Cáceres. […]
Cztery oferty na dostawę ezt dla POLREGIO
POLREGIO otworzyło oferty w przetargu na zakup nowych pociągów. Zainteresowanych dostawą do 200 elektrycznych zespołów trakcyjnych jest czworo producentów. Spółka POLREGIO przetarg ogłosiła na początku maja 2022 r. Swoje oferty złożyli: NEWAG S.A H.Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. PESA Bydgoszcz S.A. Stadler w Polsce Na zakup pojazdów POLREGIO chce przeznaczyć kwotę 6 […]




