Nie znając kosztów przeglądów P5 nowego taboru (nie było jeszcze takich przetargów), można do szacunków założyć ich koszt na poziomie podobnym do kosztów P5 EZT EN57, który bez większych modernizacji wynosi około 5 mln zł, co zwiększyłoby różnicę między taborem nowym a modernizowanym o dalsze 5 mln zł do kwoty 18,4 mln zł.
Powiązane artykuły
Dwa pociągi na jednym torze. Od tragedii dzieliło je niespełna 100 metrów
Niespełna 100 metrów – tylko tyle dzieliło dwa pociągi osobowe od czołowego zderzenia. Do incydentu doszło w miejscowości Žalhostice w powiecie Litomierzyce w Czechach. W poniedziałek 18 marca o godz. 5.05 pociąg osobowy relacji stacja górna Litoměřice – Most minął sygnał S1 ze znakiem zakazującym jazdy i znalazł się na torze, po którym jechał pociąg […]
Ghana: pociąg PESA Bydgoszcz zderzył się z ciężarówką [ZDJĘCIA]
Pierwszy pociąg dla Ghany, wyprodukowany przez PESA Bydgoszcz, zderzył się w trakcie jazdy testowej z ciężarówką. Jak informuje Minister Transportu Ghany, nikt w zdarzeniu nie odniósł obrażeń. Pojazd szynowy został uszkodzony. Do zderzenia z ciężarówką doszło w dystrykcie Asuogyaman. Pojazd ciężarowy znajdował się za zakrętem, stąd maszynista nie mógł w porę zauważyć przeszkody. W wyniku […]
Newag rozpoczął produkcje Impulsów 2 dla SKM Warszawa [ZDJĘCIA]
W nowosądeckiej siedzibie Newag rozpoczęła się produkcja 21 nowych pociągów Impuls 2 dla SKM Warszawa. Symbolicznie proces rozpoczął Alan Beroud, prezes zarządu SKM. Składy już w 2022 r. przewiozą pierwszych pasażerów po stołecznej aglomeracji. Wartość zamówienia wyniesie prawie 667 mln 925 tys. zł brutto. Dofinansowanie unijne opiewa na kwotę ponad 202 mln 621 tys. zł. […]