Nie znając kosztów przeglądów P5 nowego taboru (nie było jeszcze takich przetargów), można do szacunków założyć ich koszt na poziomie podobnym do kosztów P5 EZT EN57, który bez większych modernizacji wynosi około 5 mln zł, co zwiększyłoby różnicę między taborem nowym a modernizowanym o dalsze 5 mln zł do kwoty 18,4 mln zł.
Powiązane artykuły
Koleje Dolnośląskie kupiły wagony rowerowe [FILM]
Koleje Dolnośląskie są pierwszym przewoźnikiem w Polsce, który będzie dysponował specjalnie przystosowanymi wagonami do przewozu rowerów. Inwestycja zwiększy komfort pasażerów i poprawić podróże rowerzystom. Koleje Dolnośląskie zakupiły od PKP Cargo pięć wagonów przeznaczonych do wyłącznego przewozu rowerów. Wszystkie po gruntownym przeglądzie specjalistycznym (na poziomie P5) wyjadą na trasy w przyszłym sezonie letnim. – Od miesięcy […]
PKP Intercity przygotowuje się do wielkich napraw swoich wagonów. Trwa rozpoznanie rynku dla 450 wagonów
PKP Intercity sprawdza rynek pod względem możliwości naprawy swoich wagonów. Rozpoznanie rynku dotyczy łącznie około 450 wagonów, które mają przejść przegląd trzeciego poziomu oraz naprawy na 4. poziomie utrzymania. PKP Intercity na swojej platformie zakupowej zwróciło się z prośbą o udzielenie informacji dotyczącej możliwości wykonania napraw na 4-tym poziomie utrzymania wraz z przeprowadzeniem przeglądów na […]
Koleje Mazowieckie odebrały pierwsze FLIRTY z piątej umowy wykonawczej
Koleje Mazowieckie odebrały już od Stadlera 47 pięcioczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych ER160. To ponad 2/3 rekordowej umowy, zawartej przez mazowieckiego przewoźnika w 2018 r. za zawrotną sumę ponad 2 mld zł. Park taborowy Kolei Mazowieckich powiększył się w ostatnich dniach lutego o dwa nowoczesne pociągi FLIRT3. To pierwsze w tym roku odbiory. 45 jednostek ezt […]




