Nie znając kosztów przeglądów P5 nowego taboru (nie było jeszcze takich przetargów), można do szacunków założyć ich koszt na poziomie podobnym do kosztów P5 EZT EN57, który bez większych modernizacji wynosi około 5 mln zł, co zwiększyłoby różnicę między taborem nowym a modernizowanym o dalsze 5 mln zł do kwoty 18,4 mln zł.
Powiązane artykuły
Sześć Flirtów dołączyło do taboru PKP Intercity
Produkowane przez Stadler Polska pojazdy zostały zaprojektowane z myślą o ochronie środowiska. Ich lekka, aluminiowa konstrukcja gwarantuje niższe zużycie energii. Są zbudowane między innymi z ekologicznych materiałów, które podlegają recyklingowi. Dodatkowo są wyposażone w system odzyskiwania energii, dzięki czemu mogą oddawać do sieci trakcyjnej energię wytworzoną podczas hamowania. Większy komfort podróży zapewni wygłuszenie akustyczne, co […]
Nowe pociągi KISS od Stadlera połączą lotnisko z centrum Wiednia
City Airport Train kupuje trzy pięcioczłonowe pociągi KISS od Stadlera. Połączą one wiedeńskie lotnisko z centrum miasta. Pierwsze przejazdy zaplanowano na 2027 r. CAT inwestuje w nowy tabor w 20. rocznicę powołania spółki. Pięcioczłonowe pojazdy pomieszczą ok. 300 pasażerów i rozwiną prędkość maksymalną 200 km/h. City Airport Tran każdego dnia obsługuje ponad 4000 pasażerów. W […]
“Słoneczny” wraca na tory
Bilet normalny na przejazd do Ustki w jedną stronę będzie kosztował 75 zł, studencki natomiast 36, 75 zł. Za przejazd „Słonecznym” oraz „Słonecznym – BIS” do Trójmiasta zapłacimy natomiast 60 zł, a studenci niecałe 30 zł. Osoby podróżujące na trasie ze Słupska do Ustki mogą skorzystać ze specjalnej oferty w cenie 7 zł. W pociągach […]




