Nie znając kosztów przeglądów P5 nowego taboru (nie było jeszcze takich przetargów), można do szacunków założyć ich koszt na poziomie podobnym do kosztów P5 EZT EN57, który bez większych modernizacji wynosi około 5 mln zł, co zwiększyłoby różnicę między taborem nowym a modernizowanym o dalsze 5 mln zł do kwoty 18,4 mln zł.
Powiązane artykuły
CRRC transportuje pierwszy pociąg dla Monterrey [ZDJĘCIA]
Rozpoczął się transport pierwszego z 13 sześcioczłonowych autonomicznych pociągów jednoszynowych dla Monterrey w Meksyku. Za projekt odpowiedzialne jest konsorcjum Mota Engil de México, SAPI de CV, CRRC Hong Kong i CRRC Nanjing Puzhen. Poza dostawą pociągów, konsorcjum odpowiedzialne jest za budowę dwóch linii monorail i trzeciej, zmienionej na trasę autobusową. Bezzałogowe zespoły trakcyjne GoA4 trafią […]
W tym roku rozpocznie się przebudowa zachodniej linii kolejowej Ghany
Po blisko dwóch latach rozpocznie się przebudowa zachodniej linii kolejowej w Ghanie. Pierwsze rozmowy o inwestycji Ministerstwo Kolei oraz Transnet International Holdings, państwowy operator kolejowy i towarowy w Południowej Afryce, rozpoczęły w 2018 r. Poza przebudową, wstępne umowy dotyczą także utrzymania linii oraz odnowienia i utrzymania istniejących lokomotyw oraz wagonów transportowych. Temat inwestycji odświeżony został […]
Koleje Dolnośląskie ogłosiły kolejny przetarg na szynobusy
Koleje Dolnośląskie ogłosiły kolejny przetarg na zakup nowych pociągów spalinowych. Spółka zdecydowała również o przedłużeniu terminu związania ofertą producentów, którzy złożyli swoje oferty w postępowaniu na dostawę pięciu składów elektrycznych. Kolejne już postępowanie na pociągi spalinowe jest efektem braku zainteresowania oferentów przy wcześniejszym przetargu. Dolnośląski przewoźnik nadal jednak planuje zakupić dwa dwuczłonowe składy o takim […]