Nie znając kosztów przeglądów P5 nowego taboru (nie było jeszcze takich przetargów), można do szacunków założyć ich koszt na poziomie podobnym do kosztów P5 EZT EN57, który bez większych modernizacji wynosi około 5 mln zł, co zwiększyłoby różnicę między taborem nowym a modernizowanym o dalsze 5 mln zł do kwoty 18,4 mln zł.
Powiązane artykuły
W Namibii powstanie lokomotywa wodorowo-dieslowa?
W Namibii ruszył właśnie projekt HyRail Namibia, finansowany przez Federalne Ministerstwo Edukacji i Badań Naukowych z Niemiec. Inwestycja jest z pewnością godna szczególnej uwagi – plany zakładają opracowanie modelu lokomotywy zasilanej wodorem i olejem napędowym. Założenia pilotażowego projektu Niemieckie Ministerstwo wybrało w ramach swojego programu dotacyjnego projekt stworzenia dwupaliwowej lokomotywy do użytku przez kolej namibijską. […]
Nowe technologie w infrastrukturze kolejowej
Od blisko 20 lat działamy na rynku kolejowym. Dostarczamy nowoczesne technologie i łatwe w montażu produkty przy zachowaniu wszystkich obowiązujących standardów.
Polska technologia magrail rozwinie się we Włoszech
Nevomo, spółka technologiczna rozwijająca opartą na lewitacji magnetycznej technologię kolei nowych generacji o nazwie magrail, nawiązała współpracę z Rete Ferroviaria Italiana (RFI). W jej ramach firmy dokonają technicznej i ekonomicznej weryfikacji wykonalności wdrożenia technologii magrail na włoskiej infrastrukturze kolejowej, a także będą ubiegać się o dofinansowanie z UE w celu przygotowania pełnowymiarowego pilotażu na torze […]