Nie znając kosztów przeglądów P5 nowego taboru (nie było jeszcze takich przetargów), można do szacunków założyć ich koszt na poziomie podobnym do kosztów P5 EZT EN57, który bez większych modernizacji wynosi około 5 mln zł, co zwiększyłoby różnicę między taborem nowym a modernizowanym o dalsze 5 mln zł do kwoty 18,4 mln zł.
Powiązane artykuły
Koleje Dolnośląskie szykują wagony rowerowe [ZDJĘCIA]
Koleje Dolnośląskie zaprezentowały odrestaurowane dwa wagony rowerowe, zakupione od PKP Cargo. Przewoźnik udostępni je podróżnym już 2 lipca. Dwa pierwsze wagony rowerowe trafiły w połowie maja do Oleśnicy. Tam firma Sarkom Środki Transportu Kolejowego Sp. z o.o. przeprowadziła ich przegląd na poziomie P5. Prace trwały miesiąc. Wszystko po to, by już w wakacje Koleje Dolnośląskie […]
PESA wybiera platformę 3DEXPERIENCE od Dassault Systèmes, aby przyspieszyć procesy projektowania
Za wdrożenie platformy 3DEXPERIENCE w chmurze oraz w modelu on premise, wstępne wsparcie, szkolenia i pomoc techniczną odpowiada firma IBS POLAND Sp. z o.o., polski partner Dassault Systèmes. Informacja prasowa Kolejne wagony kontenerowe w taborze PKP CARGO Post Views: 1 414
Caltrain elektryfikuje swoje usługi
Amerykański operator kolejowy, firma Caltrain, zaprezentował nowe, elektryczne pociągi które już w 2024 roku będą obsługiwały pasażerów na trasach przewoźnika. Wprowadzenie nowoczesnych składów do użytku związane jest z inicjatywą Caltrain Electrification Project. Jakie zmiany zajdą w Caltrain? Caltrain podjął decyzję o zamówieniu wydajnych, ekonomicznych pociągów elektrycznych w celu wyłączenia z dalszej eksploatacji stosowanych do tej […]