Do procesu odmłodzenia taboru można podejść dwutorowo – kładąc nacisk albo na kompleksowe remonty/przebudowy pojazdów obejmujące poprawę parametrów technicznych i zwiększanie komfortu podróżowania, albo na wprowadzanie na tory zupełnie nowej jakości poprzez zakupy fabrycznie nowych, ekologicznych, szybkich i bezpiecznych pojazdów kolejowych. Wybór właściwej dla przewoźnika drogi musi być każdorazowo poprzedzony szczegółową analizą ekonomiczną i techniczną wraz z długofalową oceną opłacalności inwestycji. Okazuje się, że wyniki takiej analizy mogą być dla przewoźników zaskakujące i nie zawsze takie same dla każdego przewoźnika.
Powiązane artykuły
Pesa zakończyła dostawę Linków dla Deutsche Bahn
Bydgoska Pesa zakończyła dostawy pociągów dla Deutsche Bahn. Wszystkie pojazdy LINK są juz w Niemczech. Ostatnie z nich wyjechały do zachodniego sąsiada 29 września. W środę zaprezentowano je w bazie w Kempten, podsumowano tam także program modernizacji taboru DB Regio w Bawarii. Pesa Bydgoszcz dostarczyła do Niemiec 72 pojazdy LINK w wersjach dwuczłonowej (23 pojazdy […]
Pomorze Zachodnie ogłosiło przetarg na 2 pociągi hybrydowe
Województwo Zachodniopomorskie na inwestycje taborowe w latach 2010-2018 wydało łącznie ponad 1 mld zł. Zakupy w znacznej większości były sfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Post Views: 852
RegioJet uruchomi towarowo-osobowy pociąg humanitarny
Transport będzie całkowicie bezpłatny dla wszystkich. Oprócz obywateli Ukrainy uciekających przed wojną, z połączeń będą mogli korzystać także pracownicy organizacji humanitarnych. Na pokład wsiądą również przedstawiciele innych organizacji, które potrzebują dostać się na Ukrainę w przeciwnym kierunku. Post Views: 343