Mija rok, od kiedy pandemia zmieniła funkcjonowanie publicznego transportu zbiorowego i całej branży kolejowej. Jak obecnie sytuację oceniają przedstawiciele firm działających w sektorze transportowym? Jak w dobie pandemii funkcjonują ich firmy? O to zapytaliśmy kolejnego naszego rozmówcę – Magdalenę Sakowską, Dyrektora Działu Marketingu firmy SESTO Sp. z o.o.
Powiązane artykuły
Marek Olkiewicz: Działań dla bezpieczeństwa nie przerywamy [WYWIAD]
O bezpieczeństwie na kolei, kampanii Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” oraz inwestycjach w kolej rozmawiamy z Markiem Olkiewiczem, wiceprezesem Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Minął 2020 rok. Jak można ocenić ważny obszar bezpieczeństwa z perspektywy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A? W 2020 roku odnotowaliśmy wzrost poziomu bezpieczeństwa na sieci kolejowej w zakresie, który […]
J. Szajta: Dostarczamy nowoczesność [WYWIAD]
Janusz Szajta, prezes krakowskiej Aktywizacji opowiedział o działaniach spółki w ostatnich miesiącach, nowych produktach, nagrodach i rozwiązaniach sprzedażowych Panie Prezesie, jak Pan oceni funkcjonowanie Aktywizacji podczas ostatnich miesięcy? Praktycznie od marca kiedy wydałem wewnętrzne zarządzenie dotyczące zasad bezpieczeństwa staramy się elastycznie dostosowywać do otaczającej nas rzeczywistości. Zakupiliśmy i rozdaliśmy pracownikom duże ilości maseczek i przyłbic oraz płynów do dezynfekcji, oraz […]
A. Fryczkowski: Polska jest jednym z największych producentów wodoru na świecie
Tradycja, wodór, CPK i zielona energia – Prezes Zarządu Alstom Konstal Artur Fryczkowski poruszył wiele tematów dotyczących kolei w wywiadzie dla naszego dwumiesięcznika. Panie Prezesie, na początku roku powiedział Pan – „(…) Tradycja Konstalu to produkcja tramwajów i pociągów metra na Polski rynek, więc przede wszystkim chcemy powrócić z produktem na Polski rynek(…)”. Czy może pan przybliżyć ten pomysł? […]