Mija rok, od kiedy pandemia zmieniła funkcjonowanie publicznego transportu zbiorowego i całej branży kolejowej. Jak obecnie sytuację oceniają przedstawiciele firm działających w sektorze transportowym? Jak w dobie pandemii funkcjonują ich firmy? O to zapytaliśmy kolejnego naszego rozmówcę – Magdalenę Sakowską, Dyrektora Działu Marketingu firmy SESTO Sp. z o.o.
Powiązane artykuły
J. Szajta: Dostarczamy nowoczesność [WYWIAD]
Janusz Szajta, prezes krakowskiej Aktywizacji opowiedział o działaniach spółki w ostatnich miesiącach, nowych produktach, nagrodach i rozwiązaniach sprzedażowych Panie Prezesie, jak Pan oceni funkcjonowanie Aktywizacji podczas ostatnich miesięcy? Praktycznie od marca kiedy wydałem wewnętrzne zarządzenie dotyczące zasad bezpieczeństwa staramy się elastycznie dostosowywać do otaczającej nas rzeczywistości. Zakupiliśmy i rozdaliśmy pracownikom duże ilości maseczek i przyłbic oraz płynów do dezynfekcji, oraz […]
Nowoczesne pociągi magnesem dla pasażerów
Ignacy Góra, prezes Urzędu Transportu Kolejowego, opowiedział o reakcji na atak na inspektorów, edukacji i odpowiedzialności społecznej.
Rozwiązania przyszłości
Z Andrzejem Danielewiczem, prezesem zarządu Ledatel Sp. z o.o. i Wspólnicy, rozmawialiśmy o sytuacji rynkowej, przyszłości branży oraz wifi w pociągach.