Publikacje Firm Wywiady

Andrzej Kowalczyk, MABO: Dostawa nie kończy współpracy [WYWIAD]

Właśnie czy elementem tego jest aplikacja MABO SetSoft ?

Tak to nowinka jaką wprowadziliśmy jako uzupełnienie naszych urządzeń. Życie pokazało, że mimo oczywistości i tak zdarza się popełniać błędy. W związku z tym w pierwszym kwartale br. uzupełniliśmy naszą ofertę o mobilną aplikację MABO SetSof, wspierająca zespoły montażowe jak i użytkowników naszych urządzeń.

Czy mógłby Pan przybliżyć jej funkcjonalność ?

Jest to autorska aplikacja MABO którą każdy nasz klient może bezpłatnie pobrać na swój telefon wyposażony w system Android lub na komputer. Eliminuje ona możliwość powstania błędu przy montażu a także w szybki sposób pozwala sprawdzić czy urządzenie pracuje prawidłowo lub czy nie było zdarzeń na sieci. Najkrócej mówiąc to po uruchomieniu aplikacji mobilnej (na smartfonie) zaczytuje się kod z urządzenia, następnie wpisuje długość sekcji kompensacji (to jednocześnie sprawdzenie czy urządzenie napinające jest właściwie dobrane i zamontowane. aplikacja sama pobiera potrzebne dane z sieci i w efekcie wskazuje nastawę na jaką należy ustawić urządzenia napinające. Po zakończeniu montażu montażysta wykonuje zdjęcie potwierdzające montaż i nastawę. Zakończenie czynności skutkuje wysłaniem danych na nasz serwer. Dane te są sprawdzane przez nasz serwis i po ich weryfikacji na wskazany wcześniej – przy zamawianiu aplikacji – adres mailowy wysyłany jest raport z montażu bez uwag lub z uwagami.