Naszą dewizą jest zadowolenie klienta, tego który montuje i tego który eksploatuje. Każdy z nas jak coś kupuje to chce mieć z tym jak najmniej problemu i oczekuje że będzie to na co wydał pieniądze będzie długo działać. Z tym ostatnim jest dzisiaj problem ale mogę zapewnić, że nasze urządzenia projektują inżynierowie a nie „księgowi”, w związku z tym ich działanie oparte jest na zjawiskach szeroko pojętej fizyka, a ta otacza nas od zarania dziejów i działa doskonale. Może to trochę eufemistyczna odpowiedź ale inżynierowie na pewno się ze mną zgodzą.
Powiązane artykuły
Kolejowe Zakłady Łączności – SMOK ze świadectwem dopuszczenia [WYWIAD]
Szczególnie interesujący jest system analityki biznesowej, może Pan przybliżyć jego możliwości? Jak na tym polu można jeszcze rozwijać system? To rzeczywiście bardzo interesująca gałąź, którą obecnie można z powodzeniem rozwijać nie tylko w systemach na obiektach kolejowych, ale również na rynku komercyjnym. W czasach cyfryzacji od systemu monitoringu oczekujemy czegoś więcej niż tylko nagrywania i […]
Wzrost atrakcyjności transportu szynowego
Projekt Poznańskiej Kolei Metropolitarnej wpisał się doskonale w strategię rozwoju komunikacji publicznej w Aglomeracji Poznańskiej, a jeszcze bardziej w oczekiwania podróżnych.
Inwestycje zwiększają atrakcyjność transportu kolejowego
Rozwój Wspólnego Biletu, realizacja Krajowego Programu Kolejowego, znaczenie i perspektywy rozwojowe związane z projektami Centralnego Portu komunikacyjnego czy programu Dostępność Plus.