Pasażer Wydarzenia

Bilety PKP Intercity dostępne na stronie KOLEO i w aplikacji

Ta forma zakupu cieszy się rosnącą popularnością – obecnie przez kanały zdalne, przede wszystkim internet lub aplikację mobilną, bilety PKP Intercity kupuje już 70% pasażerów, a w 2019 r., korzystało z niej 54,3% podróżnych.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, łączy mniejsze ośrodki z aglomeracjami, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie zapewniając mieszkańcom coraz większej liczby miast i miejscowości dostępność komunikacyjną. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej „PKP IntercityKolej Dużych Inwestycji” do 2030 roku Spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz przyjazne środowisku stacje postojowe.

W 2030 roku cała flota PKP Intercity będzie nowa lub zmodernizowana, co zapewni wysoki poziom bezpieczeństwa podróży i wygody. Przewoźnik dąży do tego, by oferować pasażerom wysoki oraz powtarzalny standard podróży i intensywnie rozwija ofertę dla pasażerów, by kolej stała się środkiem transportu pierwszego wyboru. Rozwój kolei jako najbardziej ekologicznego środka transportu zbiorowego wpisuje się w założenia Europejskiego Zielonego Ładu. PKP Intercity ma ambicję, aby stać się pierwszym polskim przewoźnikiem pasażerskim, którego działalność będzie neutralna dla klimatu.

O KOLEO

KOLEO to największy niezależny sprzedawca biletów kolejowych w Polsce. Każdego dnia z aplikacji KOLEO i portalu koleo.pl korzysta kilkadziesiąt tysięcy osób, które mogą w ten sposób szybko i wygodnie zaplanować swoją podróż koleją i kupić bilet. W KOLEO dostępny jest pełen rozkład jazdy wszystkich pasażerskich przewoźników kolejowych w Polsce oraz bilety przewoźników ogólnopolskich (PKP Intercity i POLREGIO) i większości regionalnych.