W tym przypadku mówimy o zupełnie wstępnym harmonogramie, przyjętym w koncepcji jako wstęp do prac, który później był aktualizowany. Nastąpiło w nim przesunięcie w kierunku położenia większego nacisku na etap przygotowawczo-planistyczny. Dzięki lepszemu przygotowaniu mniej czasu poświecimy na etap realizacyjny. Jak najbardziej mieścimy się w harmonogramie, który przewiduje zakończenie prac w roku 2027. Chciałbym podkreślić, co zawsze robię, że jest to harmonogram niezwykle ambitny, którego osiągniecie byłoby ogromnym sukcesem, bo znaczyłoby, że budujemy na poziomie rekordu europejskiego i blisko rekordów światowych. Wiele znaków zapytania przed nami.
Powiązane artykuły
Polonus i Fundacja Grupy PKP wsparli potrzebujących w dobie pandemii
Transport wody nie jest jedynym przykładem współpracy Fundacji z Polonusem. Wkrótce przewoźnik planuje zorganizować wśród swoich pasażerów akcję informacyjną na temat Fundacji Grupy PKP i możliwości przekazania 1% podatku dochodowego na realizację jej celów statutowych. We wcześniejszych latach wspólnie organizowali m.in. akcję krwiodawstwa „Kolej na Ciebie” zachęcając pasażerów kolei do oddawania krwi potrzebującym. Post Views: […]
RAFAMET S.A. działa na rzecz zrównoważonego rozwoju
Tekst: Adventure Media Zdjęcie: RAFAMET S.A. Post Views: 900
DB i rząd zainwestują w 2021 r. w niemiecką sieć kolejową 12,7 miliarda euro
Deutsche Bahn, rząd federalny i rządy poszczególnych landów zainwestują łącznie 12,7 mld euro w niemiecką sieć kolejową w 2021 r. Szacuje się, że w ujęciu bezwzględnym, będzie to najwyższa kwota zainwestowana kiedykolwiek w rozbudowę, modernizację i utrzymanie sieci kolejowej u naszego zachodniego sąsiada, w przeciągu roku kalendarzowego. Prace mają objąć 1900 km torów, około 670 […]