Pasażer Raport z Polski Wywiady

J. Malinowski: Wzmocnienie poolu taborowego pozwoliło nam na rozwój siatki połączeń

Bierzecie również udział w kampanii informacyjno – promocyjnej pod patronatem Marszałka Województwa Łódzkiego pod nazwą Łódzka Marka Mleka? Bardzo interesujący pomysł?

Kampania promocyjna pn. Łódzka Marka Mleka skierowana jest do mieszkańców naszego województwa. Projekt realizujemy wspólnie z Krajowym Związkiem Spółdzielni Mleczarskich.

W akcję zaangażowały się mleczarnie z województwa łódzkiego, które wykorzystały nasz potencjał i podjęły współpracę w celu promocji swoich wyrobów. W ramach kampanii ŁKA prowadzi w pociągach akcję informacyjną pn. „Pociąg do mleka”, podkreślającą znaczenie wartości odżywczej mleka i produktów mlecznych w codziennej diecie. Nasza współpraca nie ogranicza się tylko do pociągów, promujemy polskie, lokalne spółdzielnie mleczarskie również na organizowanych przez ŁKA wydarzeniach.