Koordynowałem tworzenie zespołów roboczych, których zadaniem było przygotowanie analiz i dokumentów uzasadniających integrację. Uznaliśmy, że najważniejszym aspektem w tym przypadku będzie uwzględnienie racji wszystkich instytutów. W związku z tym pracowało aż 9 zespołów, które analizowały wszelkie aspekty związanie z funkcjonowaniem dotychczasowych instytutów. Na tej podstawie wskazały zarówno ryzyka, jak i rekomendacje dotyczące połączenia.
Powiązane artykuły
Bartosz Grzegolec – motorniczy z pasją [WYWIAD]
Posted on Author Tomasz Mokos
Ta praca jest niesłychanie odpowiedzialna. Sama kampania miała za zadanie podziękować nam, ale także uzmysłowić pasażerom, mieszkańcom Szczecina co by się stało, gdyby nas zabrakło, gdybyśmy się wystraszyli, poddali, zrezygnowali z różnych powodów z pracy podczas pandemii. Posiada pan uprawnienia na jazdę wieloma wagonami. Od poczciwych tramwajów typu N po jego nowoczesnych następców. Po zebraniu […]
Spółka potrzebuje stabilnego rozwoju
Posted on Author Radosław Karwicki
Nowy prezes zarządu Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, Janusz Malinowski, przedstawił swoją koncepcję zarządzania spółką.
Potrzebny jest hub kolejowy
Posted on Author MD
Z Mirosławem Antonowiczem, członkiem zarządu PKP SA, rozmawialiśmy o potrzebach kolei, nowych rozwiązaniach i oczekiwaniach.