Spółka w działaniach tych współpracuje z Kolejami Ukraińskimi. Wspólnie utrzymują połączenia do Kijowa, Lwowa i Odessy. Punktami przesiadkowymi są: Przemyśl, Chełmo, a także Warszawa. Na tamtejszych stacjach uchodźcy otrzymują zarówno niezbędną pomoc, posiłki, jak i pomoc w uzyskaniu informacji dot. dalszych podróży.
Powiązane artykuły
System Lohr po raz pierwszy wykorzystany w Polsce
Zwiększa się komfort podróży na trasie Poznań – Warszawa Wprowadzenie technologii Lohr do obsługi w polskim Terminalu Intermodalnym w znacznym stopniu poprawi funkcjonalność strefy. Umożliwi także przeładowywanie i załadowywanie transportów do tej pory omijających port. Przepływ ładunków przez polski terminal będzie nie tylko sprawniejszy, ale też wzmocni procesy eksportowe i importowe na wschodnich liniach Europy. […]
Szybciej z Bydgoszczy do Trójmiasta. PKP PLK ogłosiła przetarg na modernizację linii kolejowej nr 203
Projekt obejmuje linie: z Tczewa do Czerska (nr 203), z Szlachty przez Czersk do Bąka (nr 215), oraz niewykorzystywaną z Lipowy Tucholskiej do Szlachty Zachód ( nr 744). Dokumentacja ma także dotyczyć budowy dwóch łącznic między linią Chojnice – Tczew (nr 203) i linią Bydgoszcz – Gdynia Port (nr 201). Łącznie to ok. 100 km […]
Liderzy państw nadbałtyckich piszą do KE ws. Rail Baltica
Listo do Brukseli podpisali: ówczesny premier Estonii Juri Ratas, premier Łotwy Karins Krisjanis i prezydent Litwy Gitanas Nauseda. Zdaniem przywódców projekt Rail Baltica to strategiczna inwestycja dla rozwoju infrastruktury kolejowej w Unii Europejskiej. Wymaga należytej uwagi politycznej i odpowiedniego finansowania. Post Views: 537