Poniżej przedstawiamy analizę i porównanie kosztów obu dróg pozyskania nowego, porównywalnego pojemnością taboru. TYLKO CENA INWESTYCJI GRA ROLĘ? Na potrzeby tej analizy porównaliśmy zakup fabrycznie nowego, trójczłonowego elektrycznego zespołu trakcyjnego typu Impuls 36WEa (prod. NEWAG) którego koszt zakupu wynosi około 13,6 mln zł, oraz koszt modernizacji wraz z naprawą główną P5 klasycznego kilkudziesięcioletniego zespołu EN57 z modernizacją do standardu EN57AL, czyli z wymianą napędu na silniki asynchroniczne.
Powiązane artykuły
Feniks – nowe wizja EN57
Polski Tabor Szynowy i H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych zaprezentowały zmodernizowane Elektryczne Zespoły Trakcyjne serii EN57 – Feniks.
PESA Bydgoszcz dostarczy trzy nowe lokomotywy dla PCC Intermodal S.A
Operator należy do Grupy PCC, która zatrudnia 3 000 osób w ponad 40 lokalizacjach w całej Europie. PCC Intermodal obsługuje dwa razy dziennie połączenia intermodalne pomiędzy portami polskimi (Gdańsk/Gdynia), a najważniejszymi gospodarczo regionami w Polsce. Łączy dwa razy dziennie Rotterdam, codziennie Duisburg, Hamburg i Antwerpię z Polską, a następnie dalej na wschód: Białorusią, Rosją, Mongolią, […]
Koleje Ukraińskie remontują piętrowe pociągi Škoda EJ675
Ostateczny wybór zostanie ogłoszony po naprawie i przejeździe próbnym pierwszego pociągu. Pociągi Škoda EJ675 zostały zakupione przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2012. Od tego czasu pojazdy nie przechodziły gruntownych remontów. Dwusystemowe Pociągi elektryczne składają się z 6 wagonów piętrowych. Posiadają 636 miejsc siedzących, z czego 46 w klasie pierwszej i 590 w klasie […]